Suuperke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opstartscherm van T-mobile

Hoi, ik ben 6 juli overgestapt van T-mobile naar vodafoon maar krijg nog steeds t

t-mobile  scherm met t harde  irritante muziekje hoe krijg ik dat weg?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Suuperke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je bent overgestapt en wat vervelend dat T-Mobile je daar nog mee pest. Ik ga er een klein beetje vanuit dat het toestel ooit gekocht is via T-Mobile? Nu kan het zijn dat dit in het toestel zit, maar kan ook een instelling zijn die je kan aanpassen of moet verwijderen.

Ik denk dat je deze vraag het beste kan stellen op de community van T-Mobile. Heb het hele internet afgezocht en kan niets vinden over een muziekje dat opkomt als je je toestel aan zet. Dus wat het nu voor een muziekje is, geen idee. Daarom beter om dit bij T-Mobile te vragen via hun community of anders via hun klantenservice (een winkel kan je natuurlijk ook binnen lopen). 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Suuperke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je bent overgestapt en wat vervelend dat T-Mobile je daar nog mee pest. Ik ga er een klein beetje vanuit dat het toestel ooit gekocht is via T-Mobile? Nu kan het zijn dat dit in het toestel zit, maar kan ook een instelling zijn die je kan aanpassen of moet verwijderen.

Ik denk dat je deze vraag het beste kan stellen op de community van T-Mobile. Heb het hele internet afgezocht en kan niets vinden over een muziekje dat opkomt als je je toestel aan zet. Dus wat het nu voor een muziekje is, geen idee. Daarom beter om dit bij T-Mobile te vragen via hun community of anders via hun klantenservice (een winkel kan je natuurlijk ook binnen lopen). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic