Henk666

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vreselijke Vodafone reclame

Ben ik de enige die zich ergert aan die vreselijke Vodafone reclame van dit moment? Heel pontificaal hoofddoeken in beeld brengen die ons provoceren vanuit een achterlijke haatideologie die in ons land niet thuis hoort?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Wat jammer dat je niet positief bent over de reclame van Vodafone.
Uiteraard mag iedereen daar een mening over hebben en ik denk dat Vodafone je info aanneemt. Maar als we het over politiek correcte reclame moeten gaan hebben dan zijn er nog wel meer reclame die eigenlijk niet best zijn. En zeg zelf, alle reclame is toch gewoon overbodig, kost ons kijkers alleen maar meer tijd om naar een programma te moeten kijken 😉

Reclame heeft mij nog nooit iets extra's doen kopen.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
"Heel pontificaal hoofddoeken in beeld brengen die ons provoceren vanuit een achterlijke haatideologie die in ons land niet thuis hoort?"

Je gooit nu alles en iedereen op één hoop en beledigd nu ook mijn oma en vele Nederlanders die in de jaren 60/70 een hoofddoek droegen en een aantal Nederlanders die nu nog een hoofddoek dragen.

Hoofddoeken en provoceren en een achterlijke haatideologie hebben niets met elkaar te maken.
Net zo min als een zwarte broek iets met IS te maken heeft, dan zouden alle Nederlanders hun zwarte broek weg moeten gooien.
SidK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iedereen mag zijn mening hebben, ook jij.
Ik hoop wel dat je hierin echt de enige bent.

Er is een groot verschil tussen hoe iemand zich kleed en hoe iemand zich gedraagt binnen de maatschappij. Als jij denkt dat iedereen met een hoofddoek een haatideologie steunt en niet in ons land thuishoort, denk ik dat je wel heel erg mensen over één kam scheert. Ik hoop dat je ooit meer de gelijkenissen zult zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic