Sticky

De vernieuwde Vodafone Community!


Reputatie 7
Welkom op de vernieuwde Vodafone Community!

De afgelopen tijd zijn we druk bezig geweest met de overstap naar een geheel nieuw platform en design. Tegelijkertijd hebben we een aantal vernieuwingen en verbeteringen toegepast voor een nog betere community-ervaring.

Zo zijn onder andere de categorieën, ranks, badges vernieuwd en is het vanaf nu mogelijk om door middel van Facebook een account aan te maken en in te loggen. Hierover zullen we jullie de komende tijd verder informeren.

Daarnaast gaan we de komende periode verder de puntjes op de spreekwoordelijk i zetten. Hierbij hebben we ook jullie nodig! Werkt er iets niet naar behoren of kom je forumtopics tegen waarvan de opmaak niet juist is etc.? Laat het ons dan weten zodat we dit kunnen oplossen.

Indien je tegen andere problemen aanloopt of vragen hebt horen we het uiteraard ook graag. Je kunt hiervoor reageren in dit forumtopic.

Dank en veel plezier gewenst!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Kan niets anders zeggen dan dat jullie echt je best hebben gedaan.
De Vodafone Community ziet er heel mooi en goed uit! Lekker overzichtelijk en gewoon prima.

Mochten er problemen zijn dan zal ik zeker aan de bel trekken.
Wens iedereen heel veel plezier met de nieuwe Community van Vodafone.
Reputatie 7
Badge +15
Er gaat iets mis bij het inloggen van My Vodafone (maandag 17 september)
Als je gaat inloggen komt er een super groot Vodafone logo in beeld 😞
Reputatie 7
Goedemorgen,

Dat klinkt niet goed. Ik kan dit helaas niet reproduceren. Kun je eens een andere browser of PC/telefoon testen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi @Serkan ik test met een Mac en safari (beide laatste software). Op de Mac zie ik een heel groot Vodafone logo en er doorheen het menu. Op mijn mobiel, iPhone x laatste versie met safari, zie ik het menu helemaal niet eens.

Ik heb inmiddels het probleem gevonden Serkan!
Koekjes, dat is het probleem 😞

Jullie gaan nu toch niet Ziggo achterna met elke keer opnieuw de koekjes te moeten wissen. Want daar is het nu echt een ellende op de Community. Please, hou het normaal bij Vodafone 🙂 😛

Reageer