Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Met My Vodafone inloggen op de Community

In navolging van het samenvoegen van My Vodafone en Mijn Ziggo hebben we een volgende stap gezet om ons inlogproces eenvoudiger te maken.

Naast de bestaande mogelijkheden om met je e-mailadres en met Facebook is het vanaf nu ook mogelijk om met je My Vodafone en Mijn Ziggo account in te loggen op de Vodafone Community.

Hoe werkt het?
Als je deze optie kiest, kun je inloggen zoals je gewend bent met My Vodafone, alleen koppel je nu een nieuw Community account aan je My Vodafone account. Dit houdt in dat je dus geen extra Community account meer hoeft aan te maken.

Waarom zou je met My Vodafone inloggen?
Het grote voordeel is dat je geen verschillende accounts hoeft te gebruiken en het gemak kunt ervaren van het inloggen met 1 account op verschillende domeinen. Daarnaast vallen alle gegevens onder 1 account.

Waar kan ik het vinden?

Ik heb al een account op de Community wat nu?
Zodra je voor de eerste keer met My Vodafone inlogt wordt er automatisch een nieuw account gecreëerd. Vanaf dan kun je My Vodafone als inlog voor de Community gebruiken. Houd er rekening mee dat er geen gegevens worden overgezet naar je nieuwe account.

Kan ik hetzelfde e-mailadres gebruiken voor My Vodafone?
Nee dit is niet mogelijk. Je kunt een e-mailadres maar voor 1 account gebruiken. Indien het e-mailadres van je Community account en My Vodafone account hetzelfde zijn, kunnen wij het e-mailadres van je Community account wijzigen. Je kunt hiervoor contact opnemen met een moderator.

Ervaar je problemen met je My Vodafone account? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Heb je andere vragen over het inlogproces? Dan horen we dit graag via dit topic.
11 Reacties 11
klaag raak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
heey vodafone ben eens eerlijk en zeg in de media niet dat het is opgelost !! .
zeg eerlijk hoe lang jullie verwachten dat het gaat duren ,, op de site alle storingen wordt niet bepaald gewaardeerd dat je de mensen voor de gek houd , .

nergens bereik !! .

de media halen jullie toch wel dan maar met de billen bloot eerlijkheid duurt t langst !!
scania1981

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@vodafone, wanneer is het weer in orde?! al geruime tijd zonder data oid . overal word er geroepen door u dat het zo goed als verholpen is maar daar is niks van te merken. kan alleen nood oproep doen of via wifi. worden wij als klanten hier ook voor gecompenseerd?! zit amper een jaar bij jullie maar heb dit bij de kpn in al die jaren nog nooit meegemaakt
TomHteR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Rotterdam, 0 % mobiel bereik. Al minstens anderhalf uur...
Arnoldinho

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemiddag,
Ook ik kan nog steeds niet bellen!
Wat is de status?
Reggiekersten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier in Groesbeek ook nog steeds storing!
Luigii

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik had van een bedrijf als Vodafone een veel betere en een meer frequente communicatie verwacht. Veel mensen zullen met mij ook zakelijk geraakt worden door deze storing. Op zn minst kan Vodafone duidelijkheid bieden aan al haar klanten, ipv vage berichten en onjuiste berichten plaatsen met een heel ruim kader waarbinnen zij kunnen handelen. De 2e grote storing in korte tijd....
denise45

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit al 5uur zonder bereik van jullie hoe lang gaat dit nog duren pffff wel erg lang en dan zeggen dat het opgelost is nou nee dus.
hietsu2712

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb een samsung a8.
Ondanks diverse instellingen blijft er continu reclame opduiken.
Erg irritant en ik wil eraf.

Iemand advies?
chivikoko

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
I need to know something about roaming servises in Vodafone.


GEOMETRY DASH FRIV
timhmeijer.123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hietsu2712 wrote:

Heb een samsung a8.
Ondanks diverse instellingen blijft er continu reclame opduiken.
Erg irritant en ik wil eraf.

Iemand advies?

 

op vliegtuigmodus zetten 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Je reageert wel op een heel oud topic  🙂 @timhmeijer.123 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic