Marc Jespers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

aangekondigde ophoging data niet doorgevoerd

in juni kondigden jullie aan dat ik als Red Essential abonnee een verhoging van data zou krijgen. Dat bericht kreeg ik in de App. Ik kon me gratis aanmelden voor het aanpassen van mijn abonnement. Dat heb ik gedaan en de verhoging zo na ongeveer 20 dagen ingaan. Ik heb verwacht dat die aanpassing in zou gaan per 1-08-2020 dus heb gewacht tot vandaag. Maar ipv de verwachte 3+3 (x2 als Ziggo klant), heb ik nog altijd 6 gb in mijn scherm staan. Kun je uitzoeken wat er fout gaat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc Jespers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag. Ik heb zaterdag al gebeld met de klantenservice en zij hebben het probleem opgelost. 
mijn tegoed is aangepast. 
groet Marc

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marc Jespers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend om iets toegezegd te hebben gekregen en het dan niet krijgen. Maar ik snap alleen je abonnement niet met het aantal GB dat je krijgt. Met Red Essential heb je namelijk 20GB (als je ook Ziggo hebt). En een stap lager is wel 2x 3GB. Dus het is een beetje onduidelijk. Zie foto onderaan. 

Kan het zijn dat je adres gegevens niet helemaal kloppen bij Ziggo en Vodafone? Zit er ergens een foutje in? De naam is niet van belang, je adres gegevens wel! 

Nu is er in het weekend hier op de community niemand van Vodafone aanwezig om te te kunnen helpen. Je kan dan beter, als je nu antwoord wil, bellen met de klantenservice van Vodafone en Ziggo voor een eigen controle of ga langs een Vodafone winkel. Wil je dit zelf niet, wacht dan tot er iemand van Vodafone je bericht oppakt en voor je kan kijken wat er aan de hand is. Vul dan wel alle gevraagde gegevens in bij je profielinstellingen, hier op de community (uitleg over hoe en wat in te vullen, kan je hier vinden). 

Succes, en het gaat vast goed komen!

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marc Jespers 
Welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag wilt weten hoe het nu precies zit met de verhoging. Ik zie dat je bij ons Red Essential afneemt. Op het moment dat je in aanmerking komt voor deze verhoging (betreft abonnementen die in een bepaalde periode zijn afgesloten) dan ontvang je hierover een e-mail. Deze e-mail kon ik helaas niet vinden bij de naar jou gestuurde communicatie. Anders had ik het abonnement direct kunnen wijzigen naar het abonnement welke in de e-mail wordt genoemd. Ik vermoed dat het een aanbod was voor hetzelfde abonnement, maar dan een stapje hoger. Zeker weten doe ik dit alleen niet, omdat ik de informatie en e-mail daarover niet kan vinden. In het kader van better safe then sorry wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via 0800-2266789. 

Marc Jespers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag. Ik heb zaterdag al gebeld met de klantenservice en zij hebben het probleem opgelost. 
mijn tegoed is aangepast. 
groet Marc

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Marc Jespers wrote:

Goedemiddag. Ik heb zaterdag al gebeld met de klantenservice en zij hebben het probleem opgelost. 
mijn tegoed is aangepast. 
groet Marc

Geweldig om te horen.
Veel plezier en als er wat is, je weet de community te vinden 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic