RodHag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nieuw abonnement afgesloten toen kwam ik uit op 23 euro per maand toen ging is alles afsluiten en doen dacht ik zo lekker 15 euro per maand beter kan niet ik alles afhandelen sturen jullie mij een contract is het ineens 28 euro per maand hoe dan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @RodHag . Welkom hier!

 

Een verschil van 5 euro, dat klinkt inderdaad als het “missen” van de gratis extra's, die je krijgt als je Ziggo met Vodafone combineert. Heb je zowel een Vodafone als een Ziggo abonnement? Dan krijg je inderdaad 5 euro korting per maand. Dit staat echter niet op je contract, omdat je nauturlijk altijd de mogelijkheid hebt om Ziggo op te zeggen (en we dan niet willen dat je zegt “ja maar hallo. Die 23 euro staat gewoon op mijn contract".  De kosten die op het contract staan zijn dus zonder de gratis extra's. 
Klopt het dan zo, of moet ik nog wat voor je nakijken? 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RodHag 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hier kunnen wij als klanten onder elkaar niet helpen. Hiervoor moet echt Vodafone in je gegevens kijken om te zien wat er nu aan de hand is. Ik zelf zit te denken dat je misschien bij aanschaf hebt aangegeven dat je Ziggo hebt terwijl je dit niet hebt? En als je die wel hebt, dan zou het nog kunnen zijn dat je adres gegevens niet met elkaar gelijk zijn bij Vodafone en Ziggo. 

Al met al dingen die ik als klant niet kan uitleggen omdat ik niet weet hoe het zit. Je zal daarom moeten wachten op een Vodafone medewerker en die kan in het systeem kijken. Vul, tijdens het wachten, bij je profielinstellingen alle gegevens in zodat ze bij Vodafone gelijk voor je kunnen kijken in hun administratie. Wat je moet invullen, en waar, dat kan je hier lezen

Succes en je krijgt hier zeker nog uitleg over. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @RodHag . Welkom hier!

 

Een verschil van 5 euro, dat klinkt inderdaad als het “missen” van de gratis extra's, die je krijgt als je Ziggo met Vodafone combineert. Heb je zowel een Vodafone als een Ziggo abonnement? Dan krijg je inderdaad 5 euro korting per maand. Dit staat echter niet op je contract, omdat je nauturlijk altijd de mogelijkheid hebt om Ziggo op te zeggen (en we dan niet willen dat je zegt “ja maar hallo. Die 23 euro staat gewoon op mijn contract".  De kosten die op het contract staan zijn dus zonder de gratis extra's. 
Klopt het dan zo, of moet ik nog wat voor je nakijken? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic