1
Vraag
2
Reacties
Johnnes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Nu blijkt dat ik niet alleen een nieuw toestel heb, maar ook een heel ander abonnement. Zou graag mijn vorige abonnement weer willen hebben. Het verbaasde me al dat ik zo'n lage maandrekening had (€27.50). Nu snap ik waarom. Mag ik a u b mijn vorige abonnement weer hebben? 

Klantnummer:

Mobielnummer : 

Moderator edit 21-11 08:00 uur; klantnummer en mobiel nummer verwijderd ivm privacy.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Johnnes 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt waarschijnlijk een aanbod genomen met een nieuw toestel en nieuw abonnement. Het is dan niet mogelijk om het oude abonnement te behouden, zeker als je erop in gaat. Daarnaast kan je je oude abonnement niet behouden als deze niet meer bestaat. Dus heb je een nieuw abonnement afgesloten met een toestel dan is dat op dat moment je nieuwe abonnement. 

Je hebt 14 dagen bedenktijd om erop terug te komen maar ik weet niet of je dan nog terug kan vallen in je oude abonnement. Je hebt het toestel al en je oude abonnement zal niet meer bestaan en dan is het terug stappen niet meer mogelijk. In het weekend is er niemand van Vodafone hier op de Community aanwezig. Je kan dan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (vandaag) of langs een Vodafone winkel gaan. 

Ik heb ook even gevraagd om je 06 nummer te verwijderen. Dit is namelijk een open Community en iedereen kan nu je 06 nummer inzien. Dat is niet de bedoeling, lijkt me ?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Johnnes 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt waarschijnlijk een aanbod genomen met een nieuw toestel en nieuw abonnement. Het is dan niet mogelijk om het oude abonnement te behouden, zeker als je erop in gaat. Daarnaast kan je je oude abonnement niet behouden als deze niet meer bestaat. Dus heb je een nieuw abonnement afgesloten met een toestel dan is dat op dat moment je nieuwe abonnement. 

Je hebt 14 dagen bedenktijd om erop terug te komen maar ik weet niet of je dan nog terug kan vallen in je oude abonnement. Je hebt het toestel al en je oude abonnement zal niet meer bestaan en dan is het terug stappen niet meer mogelijk. In het weekend is er niemand van Vodafone hier op de Community aanwezig. Je kan dan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (vandaag) of langs een Vodafone winkel gaan. 

Ik heb ook even gevraagd om je 06 nummer te verwijderen. Dit is namelijk een open Community en iedereen kan nu je 06 nummer inzien. Dat is niet de bedoeling, lijkt me ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Johnnes 
Welkom op de Vodafone Community!

Het klopt wat @Energieboy aangeeft. Heb je het abonnement geannuleerd en het toestel terug gestuurd of heb je het zo gelaten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic