Markvano

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement overnemen

Hallo mijn naam is mark van oortmerssen 

 

Ik zit met een probleem mijm relatie is pas over gegaan 

Met ***** 

Nu zit ik net het volgende probleem ik heb al bijna meer ale twee jaar dit nummer 06***** alle hulpverleners politie ziekenhuis enz hebben dit nummer van mij alleen het abonnement staat op haar naam nu moet ik nog met spoed naar het ziekenhuis en heeft mevrouw het nummer geblokkeerd. 

Ik zou graag dit nummer en het abonnement willen behouden en op mijn naam willen 

 

Mvg mark van o

 

*Bericht aangepast door moderator. Privégegevens verwijderd*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Markvano 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend wat je allemaal is overkomen maar op dit moment kan Vodafone niet zoveel. Als het abonnement op je ex haar naam staat en deze zegt het abonnement op, dan kunnen ze daar niets aan doen. Jij zal met haar moeten regelen dat ze het contract op je eigen naam zet. Maar als het abonnement al is opgezegd en het nummer is verlopen, dan is het omzetten niet meer mogelijk. Als deze geblokkeerd is, dan zal je met haar moeten regelen dat ze deze weer actief maakt en het aan je gaat overdragen. Dat zijn nu eenmaal de strenge AVG regels en daar moet Vodafone zich aan houden. 

Het is natuurlijk heel erg vervelend als instanties je huidige nummer kennen maar als je niet meer door 1 deur kan dan is het misschien goedkoper, en slimmer, om zelf een prepaid te kopen, of een abonnement aan te schaffen, en je nieuwe nummer aan iedereen door te geven. Maar het is natuurlijk helemaal aan je zelf wat je graag wil. 

Daarnaast wil ik je melden dat deze community open is voor iedereen en dus ook door iedereen is te lezen. Zorg dat je geen privé gevoelige informatie hier plaatst! Ik zal vragen of een medewerker van Vodafone de gegevens, die nu online in je bericht staat, verwijderd. Je kan dit zelf namelijk niet meer wissen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Markvano 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend wat je allemaal is overkomen maar op dit moment kan Vodafone niet zoveel. Als het abonnement op je ex haar naam staat en deze zegt het abonnement op, dan kunnen ze daar niets aan doen. Jij zal met haar moeten regelen dat ze het contract op je eigen naam zet. Maar als het abonnement al is opgezegd en het nummer is verlopen, dan is het omzetten niet meer mogelijk. Als deze geblokkeerd is, dan zal je met haar moeten regelen dat ze deze weer actief maakt en het aan je gaat overdragen. Dat zijn nu eenmaal de strenge AVG regels en daar moet Vodafone zich aan houden. 

Het is natuurlijk heel erg vervelend als instanties je huidige nummer kennen maar als je niet meer door 1 deur kan dan is het misschien goedkoper, en slimmer, om zelf een prepaid te kopen, of een abonnement aan te schaffen, en je nieuwe nummer aan iedereen door te geven. Maar het is natuurlijk helemaal aan je zelf wat je graag wil. 

Daarnaast wil ik je melden dat deze community open is voor iedereen en dus ook door iedereen is te lezen. Zorg dat je geen privé gevoelige informatie hier plaatst! Ik zal vragen of een medewerker van Vodafone de gegevens, die nu online in je bericht staat, verwijderd. Je kan dit zelf namelijk niet meer wissen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Markvano 
Welkom hier op de Vodafone Community. 

Ah, wat een nare situatie! Ik kan mij zeker voorstellen dat je gebruik wilt blijven maken van je oude vertrouwde nummer. Het is een lastige situatie, omdat het telefoonnummer niet op jouw naam staat maar op naam van jouw ex-partner. Zij is daardoor eigenaar van het nummer en mag beslissingen nemen omtrent het abonnement. Zoals @Energieboy al aangeeft zijn de AVG regels behoorlijk streng en wij kunnen dan ook niet zomaar het nummer overdragen. Zij moet als eigenaar van het nummer en abonnement hiervoor toestemming geven. De enige mogelijkheid om gebruik te kunnen blijven maken van het nummer is als jouw ex-partner het abonnement nog actief heeft staan en dit wil overdragen aan jou. Op deze pagina vind je hierover meer informatie, welke documenten hiervoor nodig zijn en het aanvraagformulier. 

Is het abonnement al door haar opgezegd of is het nummer verlopen, dan zijn er helaas zoals @Energieboy al zegt geen mogelijkheden meer. 

P.s. Jouw privégegevens heb ik vanwege privacy verwijderd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic