1
Vraag
2
Reacties
Emmy Drost

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement pauzeren

Ik wil volgend jaar mijn abonnement voor 6 maanden laten pauzeren vanwege buitenlandse studie.

zodra ik terug ben in Nederland, ben ik blijkbaar mijn ziggo kortingen en acties kwijt. maar verlies ik ook mijn dubbel data of dat niet??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Emmy Drost 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend tof dat je in het buitenland gaat studeren! Je hebt bij ons inderdaad de mogelijkheid om je abonnement te pauzeren; we noemen dit ook wel een zogeheten '’Time Out'’. Een eventuele toestellening moet vooraf worden afbetaald en bij een Time Out komen ook alle acties en kortingen op je abonnement te vervallen. 

Wat betreft de Gratis Extra's als je Vodafone en Ziggo combineert. Deze worden niet gepauzeerd tijdens een Time Out. Van belang is alleen wel dat je dan zowel een Ziggo als Vodafone abonnement blijft afnemen en deze op hetzelfde adres actief blijven staan. Zeg je bij wijze van jouw Ziggo abonnement in Nederland op, dan komen de Benefits omdat je Vodafone en Ziggo combineert wel te vervallen. Wanneer je bij terugkomst in Nederland wel weer een Ziggo abonnement afneemt en dit adres overeenkomt met het adres van jouw Vodafone abonnement, dan worden deze Benefits opnieuw toegevoegd. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Emmy Drost 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend tof dat je in het buitenland gaat studeren! Je hebt bij ons inderdaad de mogelijkheid om je abonnement te pauzeren; we noemen dit ook wel een zogeheten '’Time Out'’. Een eventuele toestellening moet vooraf worden afbetaald en bij een Time Out komen ook alle acties en kortingen op je abonnement te vervallen. 

Wat betreft de Gratis Extra's als je Vodafone en Ziggo combineert. Deze worden niet gepauzeerd tijdens een Time Out. Van belang is alleen wel dat je dan zowel een Ziggo als Vodafone abonnement blijft afnemen en deze op hetzelfde adres actief blijven staan. Zeg je bij wijze van jouw Ziggo abonnement in Nederland op, dan komen de Benefits omdat je Vodafone en Ziggo combineert wel te vervallen. Wanneer je bij terugkomst in Nederland wel weer een Ziggo abonnement afneemt en dit adres overeenkomt met het adres van jouw Vodafone abonnement, dan worden deze Benefits opnieuw toegevoegd. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ah, dat is mooi zeg!
Ik wist niet dat de kortingen gewoon door bleven lopen, wat super zeg. Dat is nog eens een geweldige service van VodafoneZiggo. En begrijpelijk als iemand dan stopt met Ziggo dat je dan geen combinatie korting meer krijgt, want dan ben je gestopt. 

Nou, mooie service VodafoneZiggo, ik wist dit niet, daarom ook nog geen antwoord op gegeven. Maar nu weet ik het ook, TOP!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Emmy Drost?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic