Beantwoord

abonnement verlengd maar ander bedrag dan afgesproken

  • 19 mei 2020
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Hallo, 

 

ik heb zojuist mijn abonnement verlengt. 

Ik de aanbieding stond dat ik 22 euro per maand kwijt ben.

nu krijg ik mijn contract en daar staat 27 euro in.

waar gaat er hier iets mis?

icon

Beste antwoord door Energieboy 20 mei 2020, 07:25

Hoi @Annelieshakbijl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er gaat niets mis, mits je maar ook Ziggo klant bent. Want als je Vodafone en Ziggo klant bent dan krijg je die extra korting. Alleen, die korting staat niet op je contract, dat zijn wat juridische regels binnen Vodafone. Zodra Vodafone heeft gecontroleerd dat je ook een Ziggo klant bent (en alle gegevens zijn hetzelfde) dan krijg je binnen 1 week bericht dat alles klopt en je op je facturen de korting zal zien. 

Dus als bovenstaande klopt, dan komt het in orde en komt het nog. Dit gebeurd ook bij verlengen van abonnementen zo (daar zit ook een controle tijd in)! Ben je geen klant van Vodafone & Ziggo, dan krijg je de extra korting niet en dan volgt de prijs die op de factuur staat. 

Hopen de dat ik hiermee heb kunnen helpen. Zijn er nog vragen, stel ze gerust 😁. Fijne dag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Annelieshakbijl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er gaat niets mis, mits je maar ook Ziggo klant bent. Want als je Vodafone en Ziggo klant bent dan krijg je die extra korting. Alleen, die korting staat niet op je contract, dat zijn wat juridische regels binnen Vodafone. Zodra Vodafone heeft gecontroleerd dat je ook een Ziggo klant bent (en alle gegevens zijn hetzelfde) dan krijg je binnen 1 week bericht dat alles klopt en je op je facturen de korting zal zien. 

Dus als bovenstaande klopt, dan komt het in orde en komt het nog. Dit gebeurd ook bij verlengen van abonnementen zo (daar zit ook een controle tijd in)! Ben je geen klant van Vodafone & Ziggo, dan krijg je de extra korting niet en dan volgt de prijs die op de factuur staat. 

Hopen de dat ik hiermee heb kunnen helpen. Zijn er nog vragen, stel ze gerust 😁. Fijne dag!

Hey @Annelieshakbijl . Welkom hier!

Ik denk dat wat @Energieboy hier zegt helemaal klopt :-). Heb je inderdaad Ziggo? Dan zit het hem hier in. 

Graag horen we even of het zo duidelijk is of dat we je nog met iets kunnen helpen ^^

Goede middag, 

ik heb inderdaad ziggo thuis😊

Dankjewel voor de uitleg.

 

groetjes

Reageer