carolien.van.do

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aflopen abonnement maar nieuw toestel no niet op de markt

Goedemiddag,

Mijn abonnement loopt half september af en wil graag een IPhone 12 bestellen echter deze komt pas in oktober op de markt. Kan ik nu mijn abonnement omzetten naar Sim Only, dan een toestel kopen en weer een abonnement afsluiten ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @carolien.van.dongen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat wat jij wil doen is omslachtig en niet mogelijk.
Als je abonnement afloopt half september dan wacht je gewoon en laat je je contract stilzwijgend doorlopen, je doet gewoon niets. Wanneer dan de iPhone 12 te koop is ga je je huidige abonnement verlengen met die nieuwe telefoon (of een ander abonnement nemen binnen Vodafone). 

Dat is de manier en hoef je ook niet te switchen en komt het allemaal goed 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @carolien.van.dongen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat wat jij wil doen is omslachtig en niet mogelijk.
Als je abonnement afloopt half september dan wacht je gewoon en laat je je contract stilzwijgend doorlopen, je doet gewoon niets. Wanneer dan de iPhone 12 te koop is ga je je huidige abonnement verlengen met die nieuwe telefoon (of een ander abonnement nemen binnen Vodafone). 

Dat is de manier en hoef je ook niet te switchen en komt het allemaal goed 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kleine toevoeging, het is zeker mogelijk om je abonnement om te zetten naar een sim only om hem daarna open te breken met Vodafone Next. Ik durf alleen niet te zeggen of het ook mogelijk is om een pre-order tegen die tijd te plaatsen met de nieuwe iPhone in combinatie met Vodafone Next. Deze informatie is helaas ook nog niet bekend. 
Echter heeft @Energieboy gelijk @carolien.van.dongen. Je kunt beter je abonnement zo door laten lopen. Zodra het toestel beschikbaar is, kun je gelijk verlengen met de nieuwe iPhone. Enige waar je even moet op letten is, of bepaalde kortingen vervallen na de einddatum. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic