Kloemel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

bekendmaking winnaars mb's doneren

Volgens de actievoorwaarden worden de winnaars bekendgemaakt op het forum, maar ik vind ze niet. 

Ik heb ergens gelezen dat alleen de winnaars gebeld worden en dat dit nergens openbaar gemaakt wordt. Klopt dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kloemel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er is al meerdere keren op de community aangegeven dat ze deze niet meer via de Community / Forum communiceren. Waarom de site dit nog altijd wel heeft staan is echt heel slordig en slecht. Deze info hadden ze al moeten aanpassen en dat hebben ze dus nog niet gedaan.

Mensen die mee doen aan het doneren van MB’s krijgen, wanneer ze hebben gewonnen, een mail van Vodafone met daarin dat je hebt gewonnen. Er komt dus geen informatie meer op de community. Of ze dit nog gaan doen, geen idee.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kloemel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Er is al meerdere keren op de community aangegeven dat ze deze niet meer via de Community / Forum communiceren. Waarom de site dit nog altijd wel heeft staan is echt heel slordig en slecht. Deze info hadden ze al moeten aanpassen en dat hebben ze dus nog niet gedaan.

Mensen die mee doen aan het doneren van MB’s krijgen, wanneer ze hebben gewonnen, een mail van Vodafone met daarin dat je hebt gewonnen. Er komt dus geen informatie meer op de community. Of ze dit nog gaan doen, geen idee.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. 

Kloemel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Energieboy,

Bedankt voor je snelle en  heldere antwoord.

Het is inderdaad onbegrijpelijk dat zo een groot bedrijf zo amateuristisch handelt.

De loterij van de eerste beste gietenfokvereniging is transparanter en daardoor betrouwbaarder.

R72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik kreeg gisteren van Vodafone te op mijn vraag waarom horen  hun voorwaarden wordt aangegeven dat er 2 winnaars worden getrokken  en op ‘Extra informatie’ er maar 1 winnaar wordt getrokken dat die fout nog hersteld moet worden. Voor een professionele organisatie vind ik dit uitermate onzorgvuldig. En op mijn vraag om aan te geven hoeveel leden gemiddeld per maamd aan de loting meedoen wordt mij geadviseerd om zelf te gaan zoeken lop het forum. Ook weer een prachtig staaltje van minimale klantvriendelijkheid;  Vodafone zou dit met 1 druk op de knop kunnen nagaan. Wellicht wordt het tijd om naar een andere provider te zoeken die echt om zijn klanten geeft

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic