Vraag

bestelling geanuleerd - Waarom?

  • 17 mei 2020
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik wil graag weten waarom mijn bestelling is geannuleerd?? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Stephaniee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je daar meer over melden. Het kan te maken hebben de BKR registratie? Of misschien iets verkeerd ingevuld? 

Maar neem contact op met de klantenservice. Je kan ook een chat starten, als daar iemand aanwezig is. 

Hey @Stephaniee . Welkom hier! 

Goede vraag. Maar 1 die ik helaas niet kan beantwoorden op dit moment omdat ik geen idee heb wie je bent en om welke bestelling het gaat ;-). 

Wil je dat ik het even voor je nakijk? Vul dan je gegevens (telefoonnummer, geboortedatum, postcode en laatste 4 cijfers van je IBAN) in je profiel aan. 

Hopenlijk tot snel! 

Reageer