Stephaniee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling geanuleerd - Waarom?

Ik wil graag weten waarom mijn bestelling is geannuleerd?? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Stephaniee . Welkom hier! 

Goede vraag. Maar 1 die ik helaas niet kan beantwoorden op dit moment omdat ik geen idee heb wie je bent en om welke bestelling het gaat ;-). 

Wil je dat ik het even voor je nakijk? Vul dan je gegevens (telefoonnummer, geboortedatum, postcode en laatste 4 cijfers van je IBAN) in je profiel aan. 

Hopenlijk tot snel! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Stephaniee 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je daar meer over melden. Het kan te maken hebben de BKR registratie? Of misschien iets verkeerd ingevuld? 

Maar neem contact op met de klantenservice. Je kan ook een chat starten, als daar iemand aanwezig is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Stephaniee . Welkom hier! 

Goede vraag. Maar 1 die ik helaas niet kan beantwoorden op dit moment omdat ik geen idee heb wie je bent en om welke bestelling het gaat ;-). 

Wil je dat ik het even voor je nakijk? Vul dan je gegevens (telefoonnummer, geboortedatum, postcode en laatste 4 cijfers van je IBAN) in je profiel aan. 

Hopenlijk tot snel! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic