Akkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bundel niet zichtbaar in My Vodafone

Heb een sms'je gehad dat ik extra gb en belminuten krijg, maar zie dat niet terug in de bundels in my Vodafone 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Akkie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geef het even een dag en dan zie je het vanzelf. Misschien vanaf 1 augustus, wanneer de nieuwe maand in gaat, morgen dus. Ik zou even wachten en dan komt het zeker. 

Mocht het na het weekend nog niet zo zijn, neem dan hier nog even contact op en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Akkie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geef het even een dag en dan zie je het vanzelf. Misschien vanaf 1 augustus, wanneer de nieuwe maand in gaat, morgen dus. Ik zou even wachten en dan komt het zeker. 

Mocht het na het weekend nog niet zo zijn, neem dan hier nog even contact op en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Akkie 
Welkom op de Vodafone Community. 

Een nieuwe maand betekent, nieuwe ronde nieuwe kansen! Zie je de bundel inmiddels wel staan in My Vodafone? Zo niet, wil je dan jouw adresgegevens in je profiel vermelden en mij een seintje geven? Dan neem ik graag een kijkje voor je achter de schermen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Eventueel zou je nog kunnen kijken via My Vodafone via je browser?! 
Wie weet staat het daar wel goed.

Wat je moet invullen bij je profielinstellingen, zoals Cecilia je vraagt, kan je hier vinden. Het maakt het voor Vodafone makkelijker om dan je gegevens er bij te pakken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic