Grb1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daglimiet Red Unlimited

Ik heb een Red Unlimited abonnement, maar op My Vodafone staat dat ik een daglimiet van 1GB heb ipv 5GB. Hoe kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Grb1,

Vul even de gegevens aan in je profiel.  Dan kan ik een onderzoek voor je aanmaken betreft de 5GB bundel. 
Daarnaast heb ik de volgende gegevens nodig: 
 

Welke app variant van My Vodafone

Welk toestel

Welke software

Zie je de 5GB via de website wel terug? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Grb1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk is het zo dat je 5GB hebt per dag en dat je daarna nog 1 GB extra krijgt, zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Wanneer die 1GB op is moet je je My Vodafone app openen en dan weer opnieuw 1GB activeren.

Dus ik verwacht eigenlijk dat het gewoon 5GB is, die je niet ziet maar wel hebt, en daarna 1GB die automatisch gaat wanneer de 5GB op is, en daarna moet je je My Vodafone app openen om elke keer weer 1GB er bij te krijgen (unlimited). Maar als je dat weet te halen, dan maak je wel heel veel gebruik op 1 dag 🙂

Grb1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er staat iig nergens dat het tegoed 5GB is. Dat was eerder wel zo.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als het eerder wel zo was dan verwacht ik een storing. Aangezien er ook al mensen zijn die opnieuw problemen hebben met inloggen via hun iPhone, kan het zijn dat ook hier een storing in is.

Het beste dat je kan doen is op die pagina, waar je een foto van hebt geplaatst, op de 24/7 knop drukken (staat rechts boven in beeld) en dan op feedback te klikken. Geef daar je informatie door en dan komt het op de juiste afdeling uit en die kunnen er dan direct naar kijken. Misschien toch een storing, of niet, dat kunnen hun je dan melden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Grb1,

Vul even de gegevens aan in je profiel.  Dan kan ik een onderzoek voor je aanmaken betreft de 5GB bundel. 
Daarnaast heb ik de volgende gegevens nodig: 
 

Welke app variant van My Vodafone

Welk toestel

Welke software

Zie je de 5GB via de website wel terug? 

tjeee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb sinds vandaag ook dit probleem, op de website zie ik de dagtegoed van 5GB ook niet meer terug.

tjeee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik zie net dat het bij mij is opgelost, heb de 5GB weer terug ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic