Beantwoord

Data tegoed op 0 gezet - Storing verholpen.

  • 25 juli 2020
  • 10 reacties
  • 289 keer bekeken

Tot mijn verbazing stond mijn data tegoed (Red Together) vanmorgen op 0 , onmogelijk.

icon

Beste antwoord door Energieboy 25 juli 2020, 09:02

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte! 👍😉

Bekijk origineel

10 reacties

Bijgewerkt tot 01-07-2020 , het is vandaag de 25e?

klopt bij mij ook… Gisteren had ik nog 180gb ...Het is net als de vorige keer op 11 april ... Ik heb ook 4 euro extra kosten zogenaamd…. Weer een foutje…...

Bij mij ook, ik heb normaal 200 gig, dit kan nóóit. Is er iets bekend over een storing??

Heb precies het zelfde probleem kreeg vannacht een bericht dat alle data op was had zeker nog 190 GB 

Reputatie 7
Badge +22

Beste iedereen,
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals jullie misschien al hadden kunnen lezen op de community was er gisteren een storing. Volgens Vodafone was het opgelost maar blijkbaar nog niet echt bij iedereen. 

Geen paniek, Vodafone weet van het probleem dus die werkt hieraan. Gewoon maar even geduld hebben en dan komt het vast allemaal wel goed. Geniet lekker van je weekend 😁😉👍

Mijn melding had ik ook al gedaan:
https://forum.vodafone.nl/my-vodafone-60/my-vodafone-nog-niet-correct-301910

Reputatie 7
Badge +22

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte! 👍😉

Ik zie helemaal geen data tegoed in me Vodafone app en mijn internet is beperkt? Online staat geen data gekoppeld….?

wat is er aan de hand! We kunnen nu alleen op 64kbs met red together???

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Hnsclmns 
Het is niet nodig om op twee verschillende plekken een zelfde vraag te stellen. Je krijgt heus wel antwoord op 1 vraag, daarvoor is 2x dezelfde echt niet nodig. 

Het kan zijn dat er nog een storing is. Ook hier heb ik er nog problemen mee. Heb geduld, het komt wel goed!

Bij ons hetzelfde issue. Vanochtend 1 augustus 2020 opnieuw geen datapot, terwijl we 200GB zouden moeten krijgen.

@Energyboy hoe lang vind je dat een klant geduld moeten hebben? Bij ons loopt dit issue nu al 5 maanden. In deze 5 maanden stond onze datapot ruim 10 keer ineens op 0mb. En de facturatie loopt wel gewoon netjes door.

Ik wil je vragen om de boel niet zo te sussen. Het is een serieus issue en Vodafone krijgt het al 5 maanden niet voor elkaar om Red Together gewoon netjes werkend te krijgen. Dat baart me zorgen. 

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik loop de boel niet te sussen. 
En lees mijn andere antwoord op je reactie. Het heeft geen zin om op meerdere plekken je ongenoegen te uiten want dat maakt het overzicht er niet beter op. Op je andere topic heb ik antwoord gegeven. 

En mijn antwoord dat het goed komt heeft een reden! Beter lezen aub. Het ging hier over een storing die gaande was en deze is inmiddels opgelost, daarom heb geduld, het komt goed, geschreven.  

Dat jij andere problemen hebt dan waar deze storing over ging, kan ik ook niets aan doen en daarop heb ik je antwoord gegeven op de andere topic. 

Reageer