1
Vraag
2
Reacties
A. Noniem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil mijn Vodafone account koppelen aan een nieuw ziggo account

Goedemiddag, 

Ik ben verhuist en daarvoor heb ik een nieuw ziggo abo afgesloten. Hier wil ik graag mijn vodafone abo aan koppelen, echter lukt dat niet.

Waarschijnlijk moet mijn vodafone abo eerst ontkoppeld worden van mijn oude ziggo abo, die overgedragen is aan iemand anders. Wie kan dit voor mij wijzigen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @A. Noniem . Welkom hier!

Je hebt het over het koppelen van abonnementen. Bedoel je dan het inloggen op MijnZiggo/MyVodafone, of gaat het je om het combineren van de abonnementen voor de non stop gratis extra's? Voor dat laatste hoef je namelijk alleen maar je 2 abonnementen op hetzelfde adres actief te hebben :-). Mocht je je verhuizing dus nog niet door hebben gevoerd bij Vodafone, doe dat vooral alsnog ^^. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @A. Noniem 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is eigenlijk een vraag voor de Ziggo Community, want het gaat hier om een Ziggo abonnement. Ik begrijp dat je oude Ziggo abonnement niet meer op je eigen naam staat en dat deze is overgedragen aan iemand anders en nu heb je zelf op een ander adres weer een nieuwe aanvraag gedaan, op eigen naam?

Dit kan alleen iemand van VodafoneZiggo voor je aanpassen. Nu je hier bent hoef je niet weer naar de Ziggo Community maar dan moet je wel wachten t/m maandag. Als je niet kan wachten, plaats dan je bericht op de Ziggo Community, daar is iemand van Ziggo dit weekend aanwezig om te helpen!

Wil je wachten tot maandag, vul dan bij je profielinstellingen nog een aantal gegevens in. Dan kunnen ze gelijk aan de slag en je helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @A. Noniem . Welkom hier!

Je hebt het over het koppelen van abonnementen. Bedoel je dan het inloggen op MijnZiggo/MyVodafone, of gaat het je om het combineren van de abonnementen voor de non stop gratis extra's? Voor dat laatste hoef je namelijk alleen maar je 2 abonnementen op hetzelfde adres actief te hebben :-). Mocht je je verhuizing dus nog niet door hebben gevoerd bij Vodafone, doe dat vooral alsnog ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic