Beantwoord

koppelen van 2x vodafone

  • 19 november 2020
  • 1 reactie
  • 156 keer bekeken

Vraagje als je 2 aparte accounts heb van vodafone voor mobiel. Kan je dan als je ze koppelt overstappen op red together of moet je hiervoor je abonnement overdragen? Of is geen van bijde nodig?

Gr rvogel

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 20 november 2020, 08:53

Hoi @Rvogel 

Welkom op de Vodafone Community.
Ik leg je graag meer uit over hoe je gebruik kunt maken van Red Together.

Om gebruik te maken van Red Together, is het van belang dat de nummers op hetzelfde klantnummer staan.
Dit kun je aanvragen via hier
Er mag geen toestellening staan op het nummer wat overgezet wordt. Staat er een toestellening op, dan dient de lening als eerste voldaan te worden.
Dit kan ik voor je aanvragen. Je krijgt dan een mail met het totaal bedrag voor de lening. Vervolgens dien je hiermee akkoord te gaan en worden de kosten op de volgende factuur gezet.
Daarna wordt het abonnement omgezet (indien je dit al aangevraagd hebt) of kun je het hier aanvragen. 

Zodra de nummers op een klantnummer staan, dienen de abonnementen omgezet te worden.
Mag je verlengen, dan kan dit via onze website of door contact op te nemen met mijn collega's via 0800-0560 (particulier), 0800-0500 (zakelijk), via de chat, Facebook, Messenger of Twitter.
Zodra je abonnement is omgezet, krijg je een factuur tot aan de datum van omzetten. De factuur erna loopt vanaf het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. Deze factuur is dan ook iets hoger dan dat je gewend bent. 
Daarna krijg je weer een factuur zoals je gewend bent.

Indien je niet mag verlengen, dan dient je abonnement gemigreerd te worden. Dit betekent dat je abonnement tussentijds omgezet gaat worden. Bij migreren veranderd er niks aan de toestelkosten of einddatum. 
Zodra je abonnement is omgezet, krijg je een factuur tot aan de datum van omzetten. De factuur erna loopt vanaf het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. Deze factuur is dan ook iets hoger dan dat je gewend bent. 
Daarna krijg je weer een factuur zoals je gewend bent. Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's via de chat, Facebook, Messenger, Twitter of door te bellen met 0800-22 66 789.
Via hier lees je meer over het wijzigen van je abonnement. 

Zodra de nummers omgezet zijn naar het Red Together en Red Together Extra abonnement, dienen de nummers nog gekoppeld te worden. Dit kun je doen via My Vodafone. Mocht dat niet lukken, dan horen we het graag. Mijn collega's en ik kunnen de nummers ook voor je koppelen. 
Daarna kunnen alle nummers gebruik maken van de datapot in het Red Together abonnement.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi @Rvogel 

Welkom op de Vodafone Community.
Ik leg je graag meer uit over hoe je gebruik kunt maken van Red Together.

Om gebruik te maken van Red Together, is het van belang dat de nummers op hetzelfde klantnummer staan.
Dit kun je aanvragen via hier
Er mag geen toestellening staan op het nummer wat overgezet wordt. Staat er een toestellening op, dan dient de lening als eerste voldaan te worden.
Dit kan ik voor je aanvragen. Je krijgt dan een mail met het totaal bedrag voor de lening. Vervolgens dien je hiermee akkoord te gaan en worden de kosten op de volgende factuur gezet.
Daarna wordt het abonnement omgezet (indien je dit al aangevraagd hebt) of kun je het hier aanvragen. 

Zodra de nummers op een klantnummer staan, dienen de abonnementen omgezet te worden.
Mag je verlengen, dan kan dit via onze website of door contact op te nemen met mijn collega's via 0800-0560 (particulier), 0800-0500 (zakelijk), via de chat, Facebook, Messenger of Twitter.
Zodra je abonnement is omgezet, krijg je een factuur tot aan de datum van omzetten. De factuur erna loopt vanaf het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. Deze factuur is dan ook iets hoger dan dat je gewend bent. 
Daarna krijg je weer een factuur zoals je gewend bent.

Indien je niet mag verlengen, dan dient je abonnement gemigreerd te worden. Dit betekent dat je abonnement tussentijds omgezet gaat worden. Bij migreren veranderd er niks aan de toestelkosten of einddatum. 
Zodra je abonnement is omgezet, krijg je een factuur tot aan de datum van omzetten. De factuur erna loopt vanaf het moment van omzetten tot en met het einde van de maand erna. Deze factuur is dan ook iets hoger dan dat je gewend bent. 
Daarna krijg je weer een factuur zoals je gewend bent. Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's via de chat, Facebook, Messenger, Twitter of door te bellen met 0800-22 66 789.
Via hier lees je meer over het wijzigen van je abonnement. 

Zodra de nummers omgezet zijn naar het Red Together en Red Together Extra abonnement, dienen de nummers nog gekoppeld te worden. Dit kun je doen via My Vodafone. Mocht dat niet lukken, dan horen we het graag. Mijn collega's en ik kunnen de nummers ook voor je koppelen. 
Daarna kunnen alle nummers gebruik maken van de datapot in het Red Together abonnement.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Reageer