Beantwoord

Kosten abonnement Red Essential

  • 1 mei 2020
  • 5 reacties
  • 341 keer bekeken

Beste Vodafone,

Enkele minuten geleden nieuw contract afgesloten. Het werd Red Essential. Kosten bruto € 27, ivm korting Ziggo-abonnee werd het € 22. Op het contract staat toch € 27. Waarom is de korting niet doorgerekend?

 

icon

Beste antwoord door Arnold1310 1 mei 2020, 15:21

Dat wordt op je facturen er af gehaald zolang je Ziggo houdt. Op je contract staat nooit de €2,50 of €5 Ziggo korting vermeld. Komt dus wel goed! Er staat volgens mij ook ergens iets beschreven op het contract over kortingsregelingen...

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Dat wordt op je facturen er af gehaald zolang je Ziggo houdt. Op je contract staat nooit de €2,50 of €5 Ziggo korting vermeld. Komt dus wel goed! Er staat volgens mij ook ergens iets beschreven op het contract over kortingsregelingen...

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @hesseldooper 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij Vodafone en dat je ook klant bent bij Ziggo. Maar het klopt wel hoor! Op je contract staat het bedrag zonder de korting en je krijgt straks, als ze je gegevens hebben gecontroleerd een sms bericht dat het in orde is en dan krijg je die korting en ook de dubbele data. Dus dat komt allemaal in orde, echt :wink:

Dat ze het niet op je contract zetten doen ze omdat het mogelijk is dat jij bv weg zou gaan bij Ziggo. Dan heeft Vodafone de mogelijkheid om het weer terug te draaien. Als het op je contract zou staan dan moet Vodafone die altijd blijven geven. En dat doen ze dan natuurlijk niet. Dat is de reden waarom het er niet op staat, maar je krijgt het wel. 

Veel plezier in ieder geval met je combinatie abonnement!
En je krijgt straks ook extra keuze pakket bij Ziggo, ook altijd leuk om te hebben :blush:


Durf bijna niet te reageren omdat mensen zeggen dat ik snel reageer op vragen. Maar ik denk dat jij wel blij bent met deze snelle reactie :rofl::joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 2
Badge +4

ik was zelfs eerder @Energieboy  :rofl:  en een stuk korter van text :yum::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +22

ik was zelfs eerder @Energieboy  :rofl:  en een stuk korter van text :yum::stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi, dat is alleen maar goed!
Ik ben altijd lang van stof en heb langzamer geschreven omdat me al verweten is dat ik met mijn krent op de community zit en bij elke vraag antwoord wil geven… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 5
Badge +9

Een warm welkom op de Vodafone Community @hesseldooper

Ontzettend tof dat jij een nieuw contract bij ons hebt afgesloten en nu Vodafone en Ziggo combineert. @Energieboy en @Arnold1310 hebben jou al supersnel voorzien van het juiste antwoord en bijbehorende uitleg. Ik kan dit niet mooier verwoorden dan zij al hebben gedaan. :blush:  Heb je nog aanvullende vragen? Stel ze vooral. We zitten voor je klaar.