Klaverdijk

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone

Hoe kan ik in mijn Vodafone de gebruikers van de Red Together extra abonnementen laten inloggen zonder dat zij de beheerfunctie hebben?

zowel het beheernummer als de 2 abo’s staan op dezelfde naam en e-mail . Moet ik dan de 2 extra abo laten omzetten op de naam van de gebruiker?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Klaverdijk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Eigenlijk mag dit niet zoveel uitmaken op welk mail adres deze zijn ingeschreven. De personen die een Red Together Extra abonnement hebben kunnen een eigen My Vodafone account aanvragen en deze installeren op hun telefoon en dan zien ze hun eigen info. 

Dus die personen moeten dan via deze link: 
https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven, hun nummer opgeven en dan krijgen ze een eigen inlog en kunnen ook een ander mail adres opgeven. Dat moet geen enkel probleem zijn en zo kan iedereen zijn eigen info controleren.

Alleen de hoofd gebruiker, de Red Together gebruiker, kan de Extra gebruikers pauzeren om nog te kunnen internetten of juist extra data inkopen, dan kunnen ze Extra gebruikers zelf niet. Mocht je nog meer vragen hebben, of het lukt niet, laat het dan nog even weten.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Klaverdijk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Eigenlijk mag dit niet zoveel uitmaken op welk mail adres deze zijn ingeschreven. De personen die een Red Together Extra abonnement hebben kunnen een eigen My Vodafone account aanvragen en deze installeren op hun telefoon en dan zien ze hun eigen info. 

Dus die personen moeten dan via deze link: 
https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven, hun nummer opgeven en dan krijgen ze een eigen inlog en kunnen ook een ander mail adres opgeven. Dat moet geen enkel probleem zijn en zo kan iedereen zijn eigen info controleren.

Alleen de hoofd gebruiker, de Red Together gebruiker, kan de Extra gebruikers pauzeren om nog te kunnen internetten of juist extra data inkopen, dan kunnen ze Extra gebruikers zelf niet. Mocht je nog meer vragen hebben, of het lukt niet, laat het dan nog even weten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Klaverdijk . Welkom hier!

Logische vraag. Gelukkig heeft @Energieboy  je al geholpen met de juiste informatie, zie ik. Is alles zo duidelijk en kan je hiermee verder? 🙂 

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste  @Energieboy @Lycke Vodafone 

bedankt voor jullie terugkoppeling.

helaas lukt het niet. Krijg de melding dat er al een account is met het e-mailadres wat aan mij is gekoppeld. De 2 extra abo hebben dezelfde mail en staan ook op mijn naam.

ben ingelogd op het nummer van een extra abo en dan heeft dat nummer het ook volledige beheer .

gr Hans

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dan is het me niet geheel duidelijk wat je nu precies wilt, @Klaverdijk . 

Voor de verschillende abonnementen moeten verschillende MyVodafone accounts worden gemaakt. Met allemaal een eigen e-mailadres, dus. Lukt het wel om gewoon nieuwe accounts aan te maken met eigen e-mailadressen? 
Je geeft nu aan “ben ingelogd op het nummer van een extra abo”. Dus ze hebben wel allemaal al een eigen MyVodafone account? Ik moet eerlijk zeggen, ik ben je een beetje kwijt ;-). 

Op welk nummer (laatste 3 cijfers telefoonnummer) ben je ingelogd? 

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lycke Vodafone 

Ik stuur je even een PB hierover

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic