martijn1184

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud

Hoi mijn kpn abonnement is vandaag geëindigd door me  ouwe werkgever kan ik dan nog dat nummer over nemen naar jullie?

ik ben ook al klant bij ziggo dus dat zal mooi zijn anders zou ik helaas een ander nummer moeten nemen en dat wil ik liever niet 

groet mar

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Is dat nummer nog actief? Kun je er nog sms'jes mee ontvangen? Zo ja, dan moet het denk ik wel lukken, anders niet. Als het nummer namelijk "uit de lucht gehaald is", dan kan er niets meer mee gedaan worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Is dat nummer nog actief? Kun je er nog sms'jes mee ontvangen? Zo ja, dan moet het denk ik wel lukken, anders niet. Als het nummer namelijk "uit de lucht gehaald is", dan kan er niets meer mee gedaan worden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hey @martijn1184 
Welkom hier op de Vodafone Community. 

We begrijpen maar al te goed dat je liever gebruikt wilt blijven maken van je oude vertrouwde nummer. De opmerking van @Spara is een hele belangrijke in deze. Als het nummer nog actief is, dan kunnen we nog iets*. We kunnen dan nog nummerbehoud aanvragen bij de bestelling voor een Vodafone abonnement. Is het nummer volledig uit de lucht? Dan is die mogelijkheid er niet. 😞 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

@Cecilia Vodafone Bedoel je niet juist: Als het nummer nog actief is, dan kunnen we nog iets (zonder n ervoor)?

 

** goed punt, typefoutje aangepast **

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic