Hannaah03

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen andere provider

Hallo,

mijn abonnement is eind september afgelopen, maar kan ik ook eerder overstappen op mijn andere provider zonder dat ik boetes krijg ofzo? Ik ben er van bewust dat ik Vodafone gewoon tot die tijd moet afbetalen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hannaah03 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer om te lezen dat je naar een andere provider wil overstappen. Je bent niet tevreden bij Vodafone? 

Je kan eerder overstappen maar dan moet je een boete betalen. Je zegt dat je eind september weg kan, dan zou ik niet afbetalen maar wel al, als je nu al wil, een abonnement aanvragen bij een nieuwe provider en deze laten ingaan op het moment dat je weg kan bij Vodafone. Dan kan je ook je nummer meenemen, eerder kan dit niet! 

Je kan in ieder geval 120 dagen voor je abonnement afloopt al bij een nieuwe provider aangeven dat je wil overstappen, met nummerbehoud, en dan regelen die dat je nummer vanuit Vodafone naar je nieuwe provider gaat. 

Om het nog wat te verduidelijken, bekijk deze pagina maar even:  https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hannaah03 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jammer om te lezen dat je naar een andere provider wil overstappen. Je bent niet tevreden bij Vodafone? 

Je kan eerder overstappen maar dan moet je een boete betalen. Je zegt dat je eind september weg kan, dan zou ik niet afbetalen maar wel al, als je nu al wil, een abonnement aanvragen bij een nieuwe provider en deze laten ingaan op het moment dat je weg kan bij Vodafone. Dan kan je ook je nummer meenemen, eerder kan dit niet! 

Je kan in ieder geval 120 dagen voor je abonnement afloopt al bij een nieuwe provider aangeven dat je wil overstappen, met nummerbehoud, en dan regelen die dat je nummer vanuit Vodafone naar je nieuwe provider gaat. 

Om het nog wat te verduidelijken, bekijk deze pagina maar even:  https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Als je geen boetes wil dan kun je een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider maar dan kan je je nummer niet mee nemen, als je nummer mee wil nemen zou je je huidige abonnement moeten afkopen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
BvanWijk wrote:

Als je geen boetes wil dan kun je een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider maar dan kan je je nummer niet mee nemen, als je nummer mee wil nemen zou je je huidige abonnement moeten afkopen

Nee, zo zit dat niet!
Je hoeft nog maar 2 maanden bij Vodafone dus als je nu al bij je nieuwe provider een abonnement aanvraagt dan kan je eind september over naar de nieuwe provider en je nummer meenemen. Afkopen is nu echt gewoon stom om te doen! 

Dus afkopen kan, wachten kan, en dan kan je je nummer meenemen. Mijn advies, lees de site eens door, en wacht gewoon nog even 2 maanden. Je kan nu al wel je nieuwe abonnement aanvragen bij je nieuwe provider, dat kan al wel en dan kan je het niet vergeten (je hebt namelijk altijd 1 maand opzegtermijn) 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Hannaah03 
Welkom hier op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend jammer dat je overweegt om over te stappen. Ik zie dat je al heel wat informatie hebt gekregen. Als je nog verdere vragen hebt, stel ze dan vooral. We helpen je graag. Mocht je nog twijfelen over jouw overstap, dan kan ik je altijd nog een e-mail sturen met daarin een overzicht van onze abonnement. Als je via die e-mail dan verlengt, dan krijg je zelfs nog wat extra korting. Weet je wat, ik stuur je de e-mail sowieso even toe. Dan kun je altijd even het aanbod bekijken en voor jezelf bepalen of dit aansluit op jouw wensen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic