DennisB89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstapservice is verkeerd gegaan.

Op 28-4-2020 ben ik in de Vodafone winkel in Alphen aan den Rijn geholpen en heb hier aan gegeven over te willen stappen van KPN televisie en mobiel naar Vodafone en Ziggo.

Vanaf vandaag is mijn Vodafone mobiel/ziggo tv abonnement ingegaan. Echter blijkt nu dat er nooit is aangegeven bij KPN dat het om een overstap ging. Wat heel raar is, want in mijn contract staat duidelijk aangegeven dat het om een overstapservice gaat. En mijn mobiele abonnement is wel goed overgegaan. Ik zit de komende maand en misschien langer met dubbele kosten aangezien KPN televisie nu nog doorloopt.

Ik heb met een medewerker van Ziggo gechat, en die gaf aan dat de kosten van het ziggo televisieabonnement vergoed kunnen worden. Echter ga ik hier niet mee akkoord, mijn extra kosten van KPN bedragen 62,50 per maand en deze dienen vergoed te worden. Want door mijn overstap van KPN mobiel naar Vodafone Mobiel vervallen mijn extra opties bij KPN compleet. Dit betekent dat als in nog een maand via KPN zou kijken ik dan meer betaal voor minder opties. 

De opzegging bij KPN televisie is nog niet doorgevoerd. ik neem aan dat Vodafone of Ziggo dit ook kan doen aangezien er in mijn contract staat dat het om een overstap gaat. 

Het vergoeden van de extra kosten van KPN televisie lijkt mij de enige reële tegemoetkoming. Aangezien ik na het ondertekenen van het Vodafone/Ziggo contract niet verantwoordelijk ben voor het wel of niet uitvoeren van de overstapservice,

Ik hoor graag wat de verdere stappen zijn,

Mvg,

Dennis

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @DennisB89 . Welkom hier! 

Dat is inderdaad een hele slechte binnenkomer, zeg :-(,. Dit lijkt me inderdaad voornamelijk een zaak voor Ziggo, maar gelukkig werk ik zowel bij Ziggo als bij Vodafone, dus dat moet wel goedkomen!

Anders dan je gebruikersnaam hier, heb ik nu geen idee wie je bent. Dus ik kan ook nog niet de gegevens induiken om te kijken wat ik voor je kan doen. 

Zou je je profiel willen aanvullen met de gegevens m.b.t. je adres, geboortedatum, telefoonnummer en IBAN? Dat kan alleen worden gezien door moderators (medewerkers). 
Ook hoor ik graag of je KPN abonnement inmiddels wel opgezegd is en per wanneer. 

 

Hopenlijk tot snel! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @DennisB89 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dit is een vervelende manier om kennis te maken met de Community van Vodafone. Eigenlijk is dit meer een Ziggo Community vraag, omdat het gaat over de TV aansluiting, Vodafone is goed gegaan, gelukkig  .

Maar natuurlijk kunnen de Vodafone medewerkers ook met je mee kijken wat er nu aan de hand is en misschien kunnen ze ook iets voor je betekenen. Ik kan niet zoveel voor je doen, ben ook een klant en geen medewerker. Heb nog even geduld en dan komt er iemand van Vodafone hier langs en die bekijkt je informatie en vraag. Als je alvast in de profielinstellingen nog wat gegevens wil aanvullen, dan kan de medewerker gelijk voor je in het systeem kijken. Wat je moet invullen en waar, dat kan je hier vinden

Succes en ik hoop dat ze het voor je in orde kunnen maken. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @DennisB89 . Welkom hier! 

Dat is inderdaad een hele slechte binnenkomer, zeg :-(,. Dit lijkt me inderdaad voornamelijk een zaak voor Ziggo, maar gelukkig werk ik zowel bij Ziggo als bij Vodafone, dus dat moet wel goedkomen!

Anders dan je gebruikersnaam hier, heb ik nu geen idee wie je bent. Dus ik kan ook nog niet de gegevens induiken om te kijken wat ik voor je kan doen. 

Zou je je profiel willen aanvullen met de gegevens m.b.t. je adres, geboortedatum, telefoonnummer en IBAN? Dat kan alleen worden gezien door moderators (medewerkers). 
Ook hoor ik graag of je KPN abonnement inmiddels wel opgezegd is en per wanneer. 

 

Hopenlijk tot snel! 

DennisB89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben inmiddels bij de Vodafone winkel langs geweest. Ze hebben aangegeven de kosten die ik voor KPN maak te crediteren. Dus voor nu is het opgelost, het zal nog even wachten zijn tot de kosten gecrediteerd zijn maar dat wacht ik rustig af.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ah, goed om te horen/lezen dat het nu goed opgelost lijkt te gaan worden :-). Laat het ons ook nog even weten als het opgelost is (of niet natuurlijk)?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic