Lina333

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

red together

Na wat door Vodafone erkende fouten, heb ik vanaf woensdag tot half augustus een red together abonnement. 

Als ik my Vodafone open en bij red together instelliingen kijk, staat mijn nummer (beheerder) in het rood. Mijn kinderen staan eronder in het zwart. Bij ons alledrie staat en "schuifknop" achter ons nummer. Bij mijn dochters staat hij aan, bij mij uit en kan hem niet verschuiven om aan te zetten. Boven mijn nummer staat bovendien dat de wijziging per de nieuwe maand ingaat. Er staat niet bij om welke wijziging het gaat. Dit alles in de nu Vodafone app op mijn mobiel. Als ik op de laptop naar nu Vodafone ga, zie ik daar, dat ik tot het einde van de maand ter together heb en dat ik het daarna beëindig. Ik heb hierover ook gesproken met een medewerkster van klantenservice die mij niet kon vertellen wat er aan de hand was. Iemand een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lina333
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Lycke Vodafone en Energieboy het is opgelost hoor! Net een belletje van Vodafone gehad.

Bedankt voor jullie mee willen denken ??

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lina333 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klinkt allemaal een beetje vreemd en snap ook niet helemaal wat er mis gaat. Hier kan ik 2 nummers gewoon aanpassen. Maar je zegt ook dat er op je My Vodafone app iets anders staat dan je My Vodafone op de website. Misschien dat het administratief nog aangepast moet worden, geen idee. 

Je zou eventueel in de app, bij de fout, die je hebt gezien, op de 24/7 button (rechts boven in beeld) klikken en dan drukken op feedback en daar je fout melden. Dan komt het op de juiste afdeling en die kunnen bekijken wat er aan de hand is. 

Anders zou je kunnen wachten op een Vodafone medewerker, die hier ook online langs komen, en die kunnen dan ook kijken wat er is. Maar waarschijnlijk moeten die je vraag dan ook weer neerleggen op de juiste afdeling. Kijk zelf even wat je wil doen en laat nog even weten wat je hebt gedaan of dat je wil wachten op een medewerker hier online. 

Als je wacht op iemand van Vodafone. Plaats dan bij je profielinstellingen, hier op de community, de gevraagde informatie en dan kunnen ze gelijk aan de slag met je gegevens. Hulp nodig bij het invullen, kijk hier: https://forum.vodafone.nl/alles-over-de-vodafone-community-58/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker...

Lina333
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Lina333 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klinkt allemaal een beetje vreemd en snap ook niet helemaal wat er mis gaat. Hier kan ik 2 nummers gewoon aanpassen. Maar je zegt ook dat er op je My Vodafone app iets anders staat dan je My Vodafone op de website. Misschien dat het administratief nog aangepast moet worden, geen idee. 

Je zou eventueel in de app, bij de fout, die je hebt gezien, op de 24/7 button (rechts boven in beeld) klikken en dan drukken op feedback en daar je fout melden. Dan komt het op de juiste afdeling en die kunnen bekijken wat er aan de hand is. 

Anders zou je kunnen wachten op een Vodafone medewerker, die hier ook online langs komen, en die kunnen dan ook kijken wat er is. Maar waarschijnlijk moeten die je vraag dan ook weer neerleggen op de juiste afdeling. Kijk zelf even wat je wil doen en laat nog even weten wat je hebt gedaan of dat je wil wachten op een medewerker hier online. 

Als je wacht op iemand van Vodafone. Plaats dan bij je profielinstellingen, hier op de community, de gevraagde informatie en dan kunnen ze gelijk aan de slag met je gegevens. Hulp nodig bij het invullen, kijk hier: https://forum.vodafone.nl/alles-over-de-vodafone-community-58/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker...

Dank je wel voor je reactie. Snap dat het wat ingewikkeld klinkt. De medewerkers van Vodafone snappen het ook niet. Er is ook een case gemaakt. Er zijn zoveel dingen fout gegaan inmiddels, waardoor ik het vertrouwen in vodafone helaas ben kwijtgeraakt. En had gehoopt dat dit probleem iets simpels was en hier iemand die het las zo een oplossing voor je had. Maar snap het hoor. Jammer, dat je hem foto's of screenshots kan uploaden hier. Als ik weer moed verzameld heb (ben deze week door alle problemen zo'n 6 uur aan de telefoon geweest met Vodafone en van het kastje naar de muur gestuurd) dan ga ik de 24/7 nog Proberen. Dank je wel voor je reactie nogmaals!

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lina333 . Welkom hier! 

Ik help je graag verder. 

Allereerst; je kunt hier wel afbeeldingen plaatsen hoor, wat lukt er precies niet? 

Ik ben ook benieuwd wat precies het probleem is. Enkel dat je iets in je MyVodafone app ziet, of ervaar je ook daadwerkelijk iets dat niet goed is? 

Je geeft aan dat er een case aangemaakt is. Is deze nog in behandeling? 

Lina333
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Lina333 . Welkom hier! 

Ik help je graag verder. 

Allereerst; je kunt hier wel afbeeldingen plaatsen hoor, wat lukt er precies niet? 

Ik ben ook benieuwd wat precies het probleem is. Enkel dat je iets in je MyVodafone app ziet, of ervaar je ook daadwerkelijk iets dat niet goed is? 

Je geeft aan dat er een case aangemaakt is. Is deze nog in behandeling? 

Hoi Lycke.

De case is nog in behandeling, maar had gehoopt dat een gebruiker van red together herkende wat ik bedoelde.

Ik zal een afbeelding bijvoegen.

 

Ik kan dus niet de schuifknop opzij krijgen, zodat hij staat zoals bij mijn dochters. Deze dingen overigens al automatisch aan. 

En er staat dus dat de wijziging volgende maand ingaat. Maar ik kan nu nu al de red together die ik sinds woensdag heb gebruiken. Dus welke wijziging gaat er dan in? Mijn dochters gebruiken nu nog de data die ze kregen als tegemoetkoming vanwege de eerste fout (mijn dochters waren al op red together extra gezet (vanuit een ander abonnement bij Vodafone), terwijl ik nog geen GB  had om uit delen, omdat mijn abonnement pas in augustus in zou gaan. En dan krijg je het dus niet zomaar meer teruggedraaid. Toestel moest terug (was na bezorging door de post bij Vodafone zoek) en ik had daardoor nog steeds geen GB om uit te delen. Sinds woensdag (toen het toestel uiteindelijk terecht was) is alles geannuleerd en heb ik nu red together tot half augustus 2020. Bewust geen verlenging meer, want wil er goed over nadenken wat ik wil. Ben het vertrouwen in vodafone door al het gedoe de afgelopen maand helaas kwijt geraakt. Heb in totaal heel wat uurtjes aan de telefoon gezeten en werd van de één naar de ander doorverbonden en moest zó vaak het verhaal opnieuw vertellen. Misschien een tip: laat één of hooguit twee personen het probleem afhandelen. Ik heb zo ontzettend veel verschillende verhalen van de medewerkers gehoord...... Wel jammer, want ik ben echt jaren lang heel tevreden geweest, maar heb ook nooit eerder een probleem met mijn abonnement gehad. 

Het was absoluut niet mijn bedoeling om hier nu over te typen, maar blijkbaar zit het me nog steeds hoog.  En door het bovenstaande ben ik nu dus bang dat het weer mis gaat met het één of het ander en het weer heel veel moeite kost om het opgelost te krijgen.…

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Is het niet zo dat jij dit niet kan aanpassen omdat je hoofdgebruiker bent? Hoop dat Lycke hier antwoord op heeft ??

Lina333
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Misschien wel, maar dan zou die schuifknop dus eigenlijk overbodig zijn.....

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Als de case in behandeling is, is het misschien beter dat ik me hier verder op dit moment ook niet in ga verdiepen. Je geeft zelf al aan dat je liever niet steeds door verschillende personen geholpen wordt. Aan jou de keuze overigens, hoor. 
Ik zie (sorry, wellicht ben ik heel dom nu) nog steeds niet goed wat het probleem is. Is het puur dat je die schuif hier kunt aanklikken, of ervaar je ook daadwerkelijk een probleem hiermee. Want je zegt dat je het al kunt gebruiken, toch? 
 

Lina333
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Lycke Vodafone helemaal prima dat je je er niet mee bemoeit hoor! Was ook niet mijn bedoeling. Moest het blijkbaar nog een keer kwijt allemaal.

Wat betreft de screenshot, kan jij me anders uitleggen wat je daar allemaal ziet?

Ter aanvulling: achter wijziging gaat aan het begin etc", staat een rood haakje wat ik aan zou moeten kunnen klikken om te zien wat de wijziging is, maar ook daar gebeurt niets als ik er op klik.

 

Lina333
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Lycke Vodafone en Energieboy het is opgelost hoor! Net een belletje van Vodafone gehad.

Bedankt voor jullie mee willen denken ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic