frijters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

red together - combineren met Start?

wij hebben nu 2 start abonementen en willen 1 red together aanschaffeb. kan de red together ook delen naar de start abbonementen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @frijters 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, je kan niet een ander abonnement combineren met Red Together. Als je alles onder 1 Red Together wil onderbrengen, dan moet je de twee Start abonnementen aanpassen naar een Res Together Extra abonnement. Dus dan krijg je 1x Red Together en 2x een Red Together Extra abonnement. 

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je bij Vodafone aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Meer informatie:
https://www.vodafone.nl/together/

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @frijters 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nee, je kan niet een ander abonnement combineren met Red Together. Als je alles onder 1 Red Together wil onderbrengen, dan moet je de twee Start abonnementen aanpassen naar een Res Together Extra abonnement. Dus dan krijg je 1x Red Together en 2x een Red Together Extra abonnement. 

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je bij Vodafone aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Meer informatie:
https://www.vodafone.nl/together/

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @frijters . Welkom hier! 

Wat @Energieboy zegt klopt helemaal! Kom je er zo verder uit, of heb je nog hulp/informatie nodig? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic