moadorable

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Service vervangend toestel later aanvragen

Hoi, 

Ik heb sinds 12 maart 2020 weer een contract met toestel (voorheen sim only). Ik heb dit abonnement telefonische aangevraagd. Het vervelende is dat ze tijdens dit gesprek niets hebben gezegd over een verzekering en over vervangend toestel bij reparatie. 

Voor de verzekering heb ik zelf nog terug gebeld. Dit kende ik en wist dat het mogelijk was. Maar de andere service kende ik niet tot vandaag. Ik zag het voorbij komen en dacht he dat is makkelijk. Wat blijft aan te vragen 30 dagen na ingang contact… Is er nog een manier om dit wel te laten activeren bij je contract? Baal enorm dat ze me dit niet hebben aangeboden

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @moadorable . 

Wat leuk dat je recent jouw abonnement bij Vodafone hebt verlengd en hierbij je zelf hebt beloond met een nieuw toestel. Ik kan mij zeker voorstellen dat je baalt dat er tijdens dit gesprek niet is gesproken over de mogelijkheid om te kiezen voor de Vervangend Toestel Service. Zoals @Energieboy al aangeeft is het helaas niet mogelijk om na een periode van 30 dagen na het aangaan van je abonnement deze optie af te sluiten. Je kunt dit hier terugvinden in de voorwaarden. Sorry! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @moadorable 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben niet werkzaam bij Vodafone maar weet uit ervaring dat als je niet binnen de 30 dagen deze aanvraag doet, je daar ook geen gebruik meer van kan maken. Maar goed, ik werk niet bij Vodafone en het best is dat je hier wacht op een Vodafone medewerker die het voor je kan uitzoeken en laat weten of het nog kan of niet. 

Succes en fijne avond nog. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @moadorable . 

Wat leuk dat je recent jouw abonnement bij Vodafone hebt verlengd en hierbij je zelf hebt beloond met een nieuw toestel. Ik kan mij zeker voorstellen dat je baalt dat er tijdens dit gesprek niet is gesproken over de mogelijkheid om te kiezen voor de Vervangend Toestel Service. Zoals @Energieboy al aangeeft is het helaas niet mogelijk om na een periode van 30 dagen na het aangaan van je abonnement deze optie af te sluiten. Je kunt dit hier terugvinden in de voorwaarden. Sorry! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic