Wimmes

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim only naar next of ???

Hallo,

1 juni ben ik zakelijke klant van Vodafone geworden. Sim only met Red Essential. Nu zou ik toch wel een andere tel willen en vraag ik mij af wat de mogelijkheden zijn. Next of wachten tot 4 maanden voor het abonnement afloopt en dan verlengen.  Uiteraard ben ik benieuwd wat de prijsverschillen gaan zijn ten opzichte van mijn huidige sim only met Red Essential. Dit is mij tot op heden niet echt duidelijk.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ah, oké, met toestel. Ja, dan is Next wel mogelijk ???

Het verschil in maandbedrag kan je, denk ik, op de site bekijken. Geef aan wat je nu graag wil aan toestel en abonnement en dan krijg je een bedrag te zien. Neem het bedrag dat je nu hebt en dan zie je het verschil ?

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement via Vodafone NEXT kun je je huidige abonnement verlengen, of ervoor kiezen een abonnement met meer data en/of belminuten te nemen. Je verlengt dus je abonnement en gaat gewoon door tot einde en dan weer 2 jaar er achteraan. 

Het beste wat je kan doen is bellen met 1201 en dan kiezen in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT'. Daar zitten mensen die alles voor je kunnen berekenen en zien wat je kwijt bent. Deze hebben alles bij de hand in de computer en kunnen ook zien wat je nu aan kortingen hebt en dan misschien ook weer krijgt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Wimmes 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een Next is voor jou niet van toepassing want je wil weer een Sim Only abonnement. Dus dat lijkt me geen verstandige keuze, mits je een toestel er bij wilt hebben. En wat de prijs van het abonnement nu doet tov over 4 maanden, dat kan niemand je zeggen. 

Dus zou je mogen verlengen en je moet nu 4 maanden met je abonnement, dan kan de prijs van je nieuwe Sim Only wel eens heel anders zijn. Ik wacht altijd tot mijn contract echt afloopt of je moet een wel zo geweldige aanbieding zien, dat je zeker bent dat het nooit lager zal zijn. Dus het is altijd heel erg last. Maar een Next is geen keuze voor je.

Wimmes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben waarschijnlijk niet helemaal duidelijk geweest   Ik heb nu dus sim only Red Essential en wil wel een abonnement met telefoon maar wil graag het verschil in maand bedrag zien.

Ik ben overgestapt van KPN zakelijk naar Vodafone privé en per 1 juni  is dit omgezet naar Vodafone zakelijk. 

 

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ah, oké, met toestel. Ja, dan is Next wel mogelijk ???

Het verschil in maandbedrag kan je, denk ik, op de site bekijken. Geef aan wat je nu graag wil aan toestel en abonnement en dan krijg je een bedrag te zien. Neem het bedrag dat je nu hebt en dan zie je het verschil ?

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement via Vodafone NEXT kun je je huidige abonnement verlengen, of ervoor kiezen een abonnement met meer data en/of belminuten te nemen. Je verlengt dus je abonnement en gaat gewoon door tot einde en dan weer 2 jaar er achteraan. 

Het beste wat je kan doen is bellen met 1201 en dan kiezen in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT'. Daar zitten mensen die alles voor je kunnen berekenen en zien wat je kwijt bent. Deze hebben alles bij de hand in de computer en kunnen ook zien wat je nu aan kortingen hebt en dan misschien ook weer krijgt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Wimmes . Welkom hier!

Kijk, @Energieboy  heeft je alweer van goede informatie voorzien. Is alles zo duidelijk? 🙂 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic