Pizzadoosje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

simskaart vervangen?

Beste meneer, mevrouw

vandaag is me nieuwe abonnement ingaan, ik had van jullie ook een nieuwe simkaart daar van gekregen maar ik zie nu dat het ook op me simkaart ik die er nu in heb dat ik daar volgens mij ook gewoon kan bellen! Moet ik de simkaart nu vervangen of kan ik deze erin houden? 


Met vriendelijke groet, Irene **privégegevens verwijderd door moderator**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Pizzadoosje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je moet gewoon even geduld hebben wat betreft de overstap. Dit kan best nog een hele dag duren (van 08:00 tot wel 23:59 uur). Gewoon je oude SIMkaart er zolang mogelijk in laten zitten en als je daar geen bereik meer mee hebt, de SIMkaart van Vodafone plaatsen.

Wil je toch eerder die Vodafone SIMkaart plaatsen dan kan dit wel maar moet je regelmatig je telefoon uitzetten en weer aan, anders registreert die je SIMkaart niet en krijg je ook geen Vodafone signaal. 

Mijn advies, gewoon rustig wachten met je oude SIMkaart en als die het niet meer doet die van Vodafone erin plaatsen, en dan kan het soms nog wel eens zo zijn dat je nog geen bereik hebt, maar heb dan aub even geduld het kan nog een hele dag in beslag nemen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Pizzadoosje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je moet gewoon even geduld hebben wat betreft de overstap. Dit kan best nog een hele dag duren (van 08:00 tot wel 23:59 uur). Gewoon je oude SIMkaart er zolang mogelijk in laten zitten en als je daar geen bereik meer mee hebt, de SIMkaart van Vodafone plaatsen.

Wil je toch eerder die Vodafone SIMkaart plaatsen dan kan dit wel maar moet je regelmatig je telefoon uitzetten en weer aan, anders registreert die je SIMkaart niet en krijg je ook geen Vodafone signaal. 

Mijn advies, gewoon rustig wachten met je oude SIMkaart en als die het niet meer doet die van Vodafone erin plaatsen, en dan kan het soms nog wel eens zo zijn dat je nog geen bereik hebt, maar heb dan aub even geduld het kan nog een hele dag in beslag nemen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Daarnaast wil ik je nog melden dat dit een open Community is en iedereen al je gegevens kan inzien, dus ook je 06 nummer. Haal deze aub weg!!

Hoe, zie onderstaande plaatje:

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Pizzadoosje,

Ben je ondertussen bereikbaar met de simkaart van Vodafone? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic