Huubblaauw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel met abonnement

Hallo,

Het is misschien een domme vraag, maar als ik een iphone 11 koop met abonnement en alles heb afbetaald en na 2 jaar mijn abonnement is afgelopen. Mag ik dan de iphone 11 ook gewoon houden en wat gebeurd er met mijn abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Huubblaauw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk helemaal geen stomme vraag, die zijn er niet. Als je een abonnement neemt dan mag je je toestel gewoon behouden, je hebt er tenslotte gewoon voor betaald (vanaf dag 1 ben jij hier eigenaar van), en je abonnement gaat dan automatisch stilzwijgend door met elke keer een maand. Wil je na 2 jaar van je abonnement af dan kan je na 2 jaar elke maand je abonnement opzeggen, opnieuw verlengen (omdat er een beter abonnement is), of overstappen naar een andere provider. 

Ik hoop dat het duidelijk is en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Huubblaauw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk helemaal geen stomme vraag, die zijn er niet. Als je een abonnement neemt dan mag je je toestel gewoon behouden, je hebt er tenslotte gewoon voor betaald (vanaf dag 1 ben jij hier eigenaar van), en je abonnement gaat dan automatisch stilzwijgend door met elke keer een maand. Wil je na 2 jaar van je abonnement af dan kan je na 2 jaar elke maand je abonnement opzeggen, opnieuw verlengen (omdat er een beter abonnement is), of overstappen naar een andere provider. 

Ik hoop dat het duidelijk is en als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic