Lisan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen - actieperiode

Hallo,

 

ik mag per 9 juni verlengen, nu zie ik dat de iPhone actie tot 7 juni loopt. Nu is dat natuurlijk ontzettend balen.. aangezien ik al jaren klant ben bij Vodafone en ziggo is mijn vraag of deze actie voor mij die 2 dagen later ook nog geldt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Lisan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is altijd een nadeel van acties. Deze loopt tot 7 juni en als je daarna pas kan verlengen, dan is je eigenlijk gewoon pech. Met je hebt toch al een abonnement ben Vodafone? Dan betaal je, als het goed is, ook geen aansluitkosten, want je bent toch al aangesloten? Volgens mij is dit een actie alleen voor mensen die NOG GEEN Vodafone abonnement hebben.

Een Vodafone medewerker zal je hier meer over uitleggen als deze je bericht hebben gezien.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Lisan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is altijd een nadeel van acties. Deze loopt tot 7 juni en als je daarna pas kan verlengen, dan is je eigenlijk gewoon pech. Met je hebt toch al een abonnement ben Vodafone? Dan betaal je, als het goed is, ook geen aansluitkosten, want je bent toch al aangesloten? Volgens mij is dit een actie alleen voor mensen die NOG GEEN Vodafone abonnement hebben.

Een Vodafone medewerker zal je hier meer over uitleggen als deze je bericht hebben gezien.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

 Hey @Pietsan01 . Welkom hier! 

AI, dat is wel een vervelende toevalligheid :-(. Ik kan de actieperiode helaas niet aanpassen. Maar de kans is natuurlijk best aanwezig dat er na de huidige actie weer aan andere mooie actie komt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic