Buzz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Verlenging contract annuleren binnen 14 dagen

Ik heb een uur geleden nogal impulsief mijn abonnement verlengd, maar heb me bedacht en wil de verlenging annuleren. Hoe doe ik dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Buzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Buzz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone, 0800-0560, voordat je pakket onderweg is om te annuleren (als ook een toestel hebt gekocht). Ze storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Dit natuurlijk alleen als je er een toestel bij hebt gekocht: Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Je hebt overigens altijd 14 dagen opzegtermijn omdat je dit online hebt geregeld. 

Het nummer dat je belt is bereikbaar van Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur/ Zo 09.00 - 18.00 uur.

 

Ik ga het morgen proberen. Dank je wel.

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

@Buzz  Je kunt op de volgende site je bestelling annuleren

https://www.vodafone.nl/support/

Daar staan allemaal rode ‘tegels’ 

Dan op bestelling & nummerbord klikken en dan kun je een chat starten.

 

Succes!

Groet,

Bram

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Buzz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone, 0800-0560, voordat je pakket onderweg is om te annuleren (als ook een toestel hebt gekocht). Ze storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Dit natuurlijk alleen als je er een toestel bij hebt gekocht: Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Je hebt overigens altijd 14 dagen opzegtermijn omdat je dit online hebt geregeld. 

Het nummer dat je belt is bereikbaar van Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur/ Zo 09.00 - 18.00 uur.

Buzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Is dat dezelfde chat waarbij ik zou worden ‘doorverbonden naar de juiste afdeling’ en vervolgens na 40 minuten nog steeds geen contact had? Niet erg onder de indruk van de klantenservice. Het wordt wel lastig gemaakt zo.

 

Buzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Buzz 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zie je af van de bestelling? Bel Vodafone, 0800-0560, voordat je pakket onderweg is om te annuleren (als ook een toestel hebt gekocht). Ze storten dan het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Dit natuurlijk alleen als je er een toestel bij hebt gekocht: Als het pakket al verzonden is, kun je niet meer annuleren. Neem de bestelling dan niet aan bij levering. Je hebt overigens altijd 14 dagen opzegtermijn omdat je dit online hebt geregeld. 

Het nummer dat je belt is bereikbaar van Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 20.00 uur/ Zo 09.00 - 18.00 uur.

 

Ik ga het morgen proberen. Dank je wel.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Buzz 
Welkom op de Vodafone Community. 

Een impulsieve aankoop maken we allemaal wel eens! Is het inmiddels gelukt om de verlenging te annuleren? We horen graag van je. 

Buzz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Cecilia Vodafone wrote:

Hi @Buzz 
Welkom op de Vodafone Community. 

Een impulsieve aankoop maken we allemaal wel eens! Is het inmiddels gelukt om de verlenging te annuleren? We horen graag van je. 

Het is gelukt. Klantenservice per telefoon werkt toch het beste.. 

Mvg, Bas

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic