Johnenpeggy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging - nog niet zichtbaar

heb mijn contract verlengt met nieuwe gsm, maar zie nog steeds de oude gegevens van verbruik data , heb nu 10gb x2 en geen 3gb x2 , wanneer krijg ik mijn 10gb. Mvg 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Johnenpeggy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wanneer heb je je nieuwe abonnement laten verlengen? Als dit binnen het 24 uur is dan zou ik zeggen, neem nog even de tijd en geef Vodafone de tijd om dit aan te passen. Als het al enkele dagen is geleden, wacht dan op een Vodafone medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. 

Vul in ieder geval alle gevraagde gegevens in bij je profielinstellingen. Dan kan iemand van Vodafone je sneller helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Johnenpeggy 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wanneer heb je je nieuwe abonnement laten verlengen? Als dit binnen het 24 uur is dan zou ik zeggen, neem nog even de tijd en geef Vodafone de tijd om dit aan te passen. Als het al enkele dagen is geleden, wacht dan op een Vodafone medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. 

Vul in ieder geval alle gevraagde gegevens in bij je profielinstellingen. Dan kan iemand van Vodafone je sneller helpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Johnenpeggy . Welkom hier!

Ook ik ben benieuwd wanneer je de verlenging aangevraagd/geregeld hebt. En ook pér wanneer. Dit gaat namelijk niet altijd gelijk in. Wat staat er op je bevestiging? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic