1
Vraag
2
Reacties
Kruiwagen100

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wil meer data

Wil meer data

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Kruiwagen100 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat het wel duidelijk is dat je meer data wil. Dat kan je natuurlijk doen door je abonnement te verhogen en daarvoor te bellen naar 0800-2266789. Deze afdeling kan abonnement aanpassen en dan heb je meer data.

Wil je tijdelijk meer data, dan kan je ook een extra bundel aanschaffen. Je kan dan een BloX aanschaffen en daarmee kan je tijdelijk je data verhogen, mocht je een keer een maand niet uit komen. Voor meer informatie over BloX Extra Data, kijk op deze pagina. (vergeet deze alleen niet uit te zetten als je deze niet meer wil gebruiken)

Dan hoop ik dat ik je bij deze heb kunnen helpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en alvast veel plezier met je extra data.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Kruiwagen100
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wil meer data

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Kruiwagen100 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat het wel duidelijk is dat je meer data wil. Dat kan je natuurlijk doen door je abonnement te verhogen en daarvoor te bellen naar 0800-2266789. Deze afdeling kan abonnement aanpassen en dan heb je meer data.

Wil je tijdelijk meer data, dan kan je ook een extra bundel aanschaffen. Je kan dan een BloX aanschaffen en daarmee kan je tijdelijk je data verhogen, mocht je een keer een maand niet uit komen. Voor meer informatie over BloX Extra Data, kijk op deze pagina. (vergeet deze alleen niet uit te zetten als je deze niet meer wil gebruiken)

Dan hoop ik dat ik je bij deze heb kunnen helpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en alvast veel plezier met je extra data.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Kruiwagen100 . Welkom hier! 

Jij wil meer data. Dat is duidelijk ;-). Is het gelukt je abonnement te verhogen/een geschikte blox te activeren? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic