1
Vraag
2
Reacties
Pjk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 wereldbundel automatsch aan als je de app installeert

Vandaag de my vodaphone app geïnstalleerd , alle mogelijkheden gechecked. De helft van de services werkt niet, en de 1 wereldbundel staat automatisch aangevinkt!!!!

Ik heb hem gelijk uitgezet, maar ben benieuwd hoe ze daar administratief mee omgaan

als je niet oplet kost je dat dus 5 euro per dag!!! Is dit een foutje of heeft vodaphone voor zichzelf een cadeautje bedacht?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Pjk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Misschien behoeft er hier een beetje uitleg over de WereldBundel. Deze staat aan omdat Vodafone je wil behoeden voor hoge kosten als je BUITEN de EU komt. Deze service kost je, zolang je in de EU (Europa) en in Nederland bent, helemaal NIETS. Pas wanneer je nu naar een land zou gaan, dat niet binnen de EU valt, dan gaat deze WereldBundel pas in en dan pas ga je ook 5,- euro per dag betalen, mits je deze dan ook nog gebruikt. Want gebruik je deze niet buiten de EU dan kost het zelf niets  . (Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL, voor de internationale reiziger, zijn BloX die je gebruikt buiten de EU. Je krijgt een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. En je betaalt alleen wanneer je de bundel gebruikt. Dus je hoeft de bundel niet telkens aan of uit te zetten.)

Ik kan je daarop alleen maar zeggen, het is gewoon een extra service vanuit Vodafone omdat ze willen behoeden dat klanten buiten de EU hele hoge kosten krijgen. Hoop dat het nu een beetje duidelijk is. 

En dan is mijn vraag natuurlijk, welke helft van de service werkt niet in je My Vodafone? Dan is het makkelijk als je deze info hier ook nog even schrijft, dan kan iemand van Vodafone er naar kijken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Pjk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Misschien behoeft er hier een beetje uitleg over de WereldBundel. Deze staat aan omdat Vodafone je wil behoeden voor hoge kosten als je BUITEN de EU komt. Deze service kost je, zolang je in de EU (Europa) en in Nederland bent, helemaal NIETS. Pas wanneer je nu naar een land zou gaan, dat niet binnen de EU valt, dan gaat deze WereldBundel pas in en dan pas ga je ook 5,- euro per dag betalen, mits je deze dan ook nog gebruikt. Want gebruik je deze niet buiten de EU dan kost het zelf niets  . (Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL, voor de internationale reiziger, zijn BloX die je gebruikt buiten de EU. Je krijgt een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. En je betaalt alleen wanneer je de bundel gebruikt. Dus je hoeft de bundel niet telkens aan of uit te zetten.)

Ik kan je daarop alleen maar zeggen, het is gewoon een extra service vanuit Vodafone omdat ze willen behoeden dat klanten buiten de EU hele hoge kosten krijgen. Hoop dat het nu een beetje duidelijk is. 

En dan is mijn vraag natuurlijk, welke helft van de service werkt niet in je My Vodafone? Dan is het makkelijk als je deze info hier ook nog even schrijft, dan kan iemand van Vodafone er naar kijken. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Was de informatie die Energieboy gaf, duidelijk @Pjk ? Of kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic