ChanelS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

6 maanden gratis apple music activeren

Ik kreeg een bericht van Vodafone dat ik 6 maanden gratis Apple Music kon krijgen en daarna €9,99 per maand ik moest via de link eronder het voor 25 september activeren. Dus ik dat doen je moet je nummer geven en krijgt een verificatiecode om het daarna te activeren. Ik doe het accepteer alles en als ik het activeer laad hij en stopt hij met OH DEAR! En stuurt hij je terug ook via Apple Music erkent hij mijn abonnement bij Vodafone niet. En na vandaag zou ik het niet meer kunnen activeren dus wat moet ik nou doen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @ChanelS. Ik heb gelijk even alles erbij gepakt en ik zie dat het nummer op iemand anders zijn of haar naam staat. Laat de contactpersoon contact opnemen met ons zodat we dit kunnen laten onderzoeken. Helaas mogen wij dit niet zonder de contactpersoon te spreken in verband met de privacy.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @ChanelS ,

Even een vraagje m.b.t. Apple Music, heb je al eens eerder gebruik gemaakt van de dienst en destijds ook een proefperiode genomen? Indien je al eens eerder een proefperiode hebt genomen, zul je de Apple Music promotie helaas niet kunnen gebruiken.

ChanelS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@SamsungExpert nee ik heb nooit gebruik gemaakt van dat mijn zus wel maar die heeft andere telefoon en abonnement 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Wellicht dat @Lycke Vodafone je verder kan helpen? Daarvoor dien je echter wel even de gegevens in je profielinstellingen volledig in te vullen @ChanelS . 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @ChanelS? Dan kijk ik met je mee hiervoor. 

ChanelS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone  ik heb mijn profiel nu verder ingevuld

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @ChanelS. Ik heb gelijk even alles erbij gepakt en ik zie dat het nummer op iemand anders zijn of haar naam staat. Laat de contactpersoon contact opnemen met ons zodat we dit kunnen laten onderzoeken. Helaas mogen wij dit niet zonder de contactpersoon te spreken in verband met de privacy.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic