Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Alles over Blendle via Vodafone

Deze informatie is verouderd en daarom gearchiveerd.

Lees meer

Alleen bij Vodafone lees je nu één maand gratis Blendle en krijg je iedere maand korting op je Blendle Premium-abonnement. Zo lees en luister je elke dag het beste uit meer dan 150 kranten en tijdschriften in één app. Over onderwerpen die jij interessant vindt.

Elke ochtend ontvang je van Blendle een vers overzicht met de belangrijkste verhalen. Zonder nepnieuws en advertenties. Daarnaast heb je in de Blendle app onbeperkt toegang tot meer dan 40 magazines, waaronder Quote, Psychologie Magazine, 360 Magazine, Quest, Nieuwe Revu, JAN, Elle, Cosmopolitan en Voetbal International.

< Activeer nu! >

Inhoud van de actie:

  • 1 maand gratis Blendle Premium, hierna iedere maand korting.
  • Je betaalt dan slechts €9,99 €7,99 per maand via je Vodafone rekening.
  • Voor nieuwe en bestaande Vodafone klanten.
  • De gratis maand gaat in op het moment dat de actie wordt geactiveerd.

Hoe werkt het?

  • Ga naar ‘Jouw Entertainment’ via https://offers.vodafone.com/nl
  • Selecteer Blendle, accepteer de voorwaarden en klik ‘Activeer Blendle’
  • Je wordt doorgestuurd naar de Blendle omgeving om een Blendle account aan te maken of een bestaand account te koppelen.
  • Als het activeren is gelukt, krijg je van ons via SMS een bevestiging.
  • Download de Blendle app en log in met de Blendle accountgegevens die je hebt gekozen.

Na de actieperiode

Wil je na de actieperiode gebruik blijven maken van Blendle Premium? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement wordt automatisch verlengd en als Vodafone klant ontvang je iedere maand korting op je Blendle Premium abonnement. Je betaalt dan maar €7,99 per maand via je Vodafone rekening. Het abonnement is maandelijks opzegbaar via https://offers.vodafone.com/nl.

 

Veel gestelde vragen

Ik heb al een Blendle Premium abonnement. Kan ik ook gebruik maken van deze actie?
Heb je al een betaald abonnement bij Blendle, maar wil je minder betalen via Vodafone? Zet dan je bestaande abonnement bij Blendle stop. Wacht totdat het abonnement is afgelopen, hierna kun je Blendle activeren via Vodafone. Je kunt je bestaande Blendle accountgegevens gewoon gebruiken.
Heb je al een betaald Blendle abonnement via Vodafone, dan krijg je vanaf 6 September 2019 automatisch korting en betaal je nog maar €7,99 per maand via je Vodafone rekening. Je hoeft hier zelf niets voor te doen.

Krijg ik ook 1 maand gratis Blendle Premium?
Activeer je Blendle via Vodafone na 3 september 2019? Dan krijg je van ons 1 maand gratis. Ook als je vóór deze datum al eens gebruik hebt gemaakt van een Blendle proefabonnement. Na de gratis maand krijg je iedere maand korting en betaal je slechts €9,99 €7,99 per maand voor je Blendle Premium abonnement via Vodafone. Je kunt maandelijks opzeggen.

Ik heb problemen met het activeren van Blendle.
Lukt het activeren niet? Probeer het dan op een later moment nog eens via offers.vodafone.com/nl op je mobiele telefoon. Zorg dat je verbonden bent met het mobiele netwerk (4G) in plaats van WiFi.
Heb je dat al eens geprobeerd en krijg je een melding dat het activeren niet is gelukt vanwege een content blokkade? Neem dan contact op met onze klantenservice. Deze blokkade kan door onze klantenservice verwijderd worden met goedkeuring van de contracthouder van het abonnement.

Ik kan niet inloggen bij Blendle.
Is het activeren gelukt (je hebt via SMS een bevestiging gekregen) maar lukt het niet in te loggen bij Blendle? Neem dan contact op via de Blendle support site: https://blendle.zendesk.com/hc/nl. Vanaf daar kun je via ‘aanvraag indienen’ je probleem melden.

Hoe kan ik mijn Blendle abonnement opzeggen?
Je kunt je Blendle abonnement opzeggen via https://offers.vodafone.com/nl. Je kunt het abonnement tot drie dagen voor het einde van elke betaalperiode opzeggen. Als je je abonnement niet opzegt, wordt je abonnement automatisch met een maand weer verlengt.

Waar vind ik meer informatie over mijn Blendle account, factuurinformatie en instellingen
Via https://offers.vodafone.com/nl kun je je Blendle abonnement activeren, stopzetten en zien wanneer je nieuwe maand ingaat. Voor overige informatie en instellingen kun je terecht op https://blendle.com/settings/subscriptions.

19 Reacties 19
HKG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Actie geaccepteerd maar binnen no time krijg ik e-mails van Blendle om te betalen. Ga je naar deze site en log je nogmaals in kan je Blendle niet opnieuw aanvragen. Heb je een vraag, gaat het weer "waarover". Het is gewoon 1 grote vicieuze cirkel waar je in zit. Krijg je die Premium Blendle nou gratis en hoe werkt het dan want na succesvolle registratie lukt het aan de Blendle kant niet.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
HKG, jammer om te lezen dat het niet helemaal soepel is verlopen. Indien je na de activatie geen gebruik kunt maken van de gratis proefperiode, raad ik je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen onze collega's je hiermee verder helpen.
VodaHV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ontving vandaag SMS: "Nog 14 dagen en dan verloopt je 6 maanden gratis Blendle Premium. Jammer hè? Als je Blendle Premium wilt houden, dan hoef je niets te doen. Er wordt dan automatisch €9,99 per maand in rekening gebracht op je Vodafone factuur. Toch geen Premium-abonnement meer? Ga dan naar offers.vodafone.com/nl. "

Opdeze website is echter niets te vinden om me af te melden.


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
VodaHV,

Neem even contact op met de klantenservice via Facebook/Twitter of de chat. Mijn collega's kunnen je helpen bij het stopzetten van deze dienst.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Ik heb deze dienst geactiveerd, appje uit de Appstore gedownload. Bij het eerste artikel dat ik wilde lezen kreeg ik de mededeling dat ik onvoldoende saldo had en of ik mijn portemonnee eerst even wilde bijvullen.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Bravo69,

Je kunt Blendle voor 6 maanden gratis activeren via https://offers.vodafone.com/nl.
Laat je weten wanneer het gelukt is?
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Sietske schreef:
Hi @Bravo69,

Je kunt Blendle voor 6 maanden gratis activeren via https://offers.vodafone.com/nl.
Laat je weten wanneer het gelukt is?
Hey @Sietske,

Dank je voor je antwoord. Ik krijg 7 dagen gratis. Moet ik dan nog wat doen, of gaat dat automatisch over in 6 maanden?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Bravo69,

Dat is vreemd. Krijg je dat aanbod van 7 dagen wanneer je je via de link aanmeldt?
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Dit is wat ik heb gedaan
Link geactiveerd,
code ontvangen en ingevoerd
Blendle geopend en account aangemaakt
Standaard krijg je dan een mail met 7 dagen gratis proberen.
In de link die je stuurde staat wel dat ik 6 maanden blendle heb, maar die is niet aan blendle gekoppeld. Denk ik

Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Sietske schreef:
@Bravo69,

Dat is vreemd. Krijg je dat aanbod van 7 dagen wanneer je je via de link aanmeldt?
Hoi Sietske. In de voorwaarden van Blendle staat dat je kunt activeren tussen 6 maart en 30 november. Dat is dus al geweest.
is dat de reden dat ik moet betalen voor het lezen van artikelen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Bravo69,

Waar heb je de code ingevoerd? Via de link die ik je gaf of nadat je de Blendle app gedownload hebt?

Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Via de link
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Bravo69,

Dank je! Ik heb je vraag intern doorgezet.
Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Bravo69,

Daar ben ik weer 😉

De voorwaarden stonden op de site van Blendle zelf foutief. De datum is inmiddels aangepast 🙂
Je zou dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van de 6 maanden gratis Blendle.

Wat betreft de activatie:
Waarschijnlijk is deze niet helemaal voltooid.
Als alles goed is gegaan zou je een SMS van Vodafone ontvangen hebben met informatie dat het activeren van Blendle is gelukt. Als dit niet het geval is raad ik je aan om nogmaals naar http://offers.vodafone.com/nl te gaan om het te activeren. Dit gaat het makkelijkst wanneer je dit via je telefoon doet met het WiFi netwerk. Volg goed alle stappen totdat je de bevestigings SMS hebt ontvangen.

Ik hoor graag van je of het lukt!
Stefan66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel raar dat ik die app nooit heb gebruikt of geactiveerd maar wel moet betalen na die zogenaamde 6 maanden. Hier klopt iets niet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dat is inderdaad vreemd Stefan66. Check eens via: https://offers.vodafone.com/nl of er voor jou een abonnement geactiveerd staat. Je kunt het hier ook meteen stopzetten als dat het geval is.
Megantonneke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijne actie op zich, maar activatie met mijn bestaande Blendle acount stuit zowel via telefoon of PC op de foutmelding "Deze sessie is verlopen, graag opnieuw aanmelden". Kortom het lukt niet!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Megantonneke, bij deze foutmelding zit er mogelijk een 'content blokkade' op je telefoonnummer die het activeren in de weg zit. Deze blokkade kan door onze klantenservice verwijderd worden met goedkeuring van de contracthouder van het abonnement.
goldspots

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ga morgen maar eens bellen met 1201 want krijg de 3 maanden Blendle Premium maar niet geactiveerd. Eigenlijk zou deze info ook bij het aanbod moeten staan om te voorkomen dat bijna iedereen gefrustreerd taakt door de melding "Deze sessie is verlopen, graag opnieuw aanmelden".

Is dat een ideetje voor lopende en eventuele komende acties?

Zelf ben ik al heel wat tijd bezig en eerder kon ik deze tips niet hier op het forum vinden. Best jammer want had een hoop frustratie van mijn kant kunnen schelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic