JerryMK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Apple Music nog steeds in rekening gebracht

Hallo, ik zie dat jullie Apple Music bij mij in rekening brengen. Ik heb deze dienst al lang uitgezet!!! In de eerste maand van het ‘proefabonnement’ al. Zojuist heb ik het weer gecontroleerd op mijn telefoon. En abonnement staat uit. Willen jullie dit s.v.p. corrigeren!!!!! Ik zie graag het in kosten gebrachte terug gestort op mijn rekening.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@JerryMK We maken je het zeker niet expres moeilijker dan nodig! Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je contact hebt gehad en het euvel is opgelost. Bedankt voor het delen van jouw feedback en oplossing. Ik weet zeker dat andere users ook belang hebben bij deze handige informatie! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JerryMK 
Dit is een klanten helpen klanten Community en met dit soort dingen kan ik je niet helpen. Daarvoor moet er een Vodafone medewerker je topic hebben gezien en dan kunnen die met je mee kijken. 

Om het hun wat makkelijker te maken, zet bij je instellingen alvast de gevraagde informatie en dan kunnen ze je gelijk helpen. Wil je weten hoe, kijk deze topic: https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079


De Vodafone medewerker gaat het dan voor je uitzoeken en komt er over terug. Heb nog even geduld ??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hy @JerryMK . Welkom hier!

Betalen voor iets wat opgezegd is moeten we natuurlijk niet hebben. Nu heb je in je profiel geen gegevens opgenomen waarop ik je abonnement kan inzien, dus kan ik niet direct uitzoeken wat er aan de hand is. Heb je inmiddels contact met de klantenservice gehad, of kan ik je wellicht nog helpen? 🙂 

JerryMK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice. Nogal verwarrend allemaal. Jullie maken het ook moeilijk!

  • Het betreft een Apple dienst/abonnement
  • Via ‘een gratis aanbieding’ van jullie afgesloten
  • Netjes afgemeld in de Apple abonnementen service
  • Abonnement loopt ook al periode niet meer
  • Door jullie echter nog wel in rekening gebracht
  • Me helemaal gek gezocht in jullie/mijn vodafone omgeving naar informatie hierover. Niets! te vinden
  • Blijkt via klantenservice dat dit weer appart in offers.vodafone.com/nl moet worden beheerd/opgezegd
  • Als ‘goedmaker’ wordt de laatste termijn Apple Music rekening gecrediteerd.
  • Dit kan echt beter, en zullen jullie ongetwijfeld nog genoeg klachten over krijgen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@JerryMK We maken je het zeker niet expres moeilijker dan nodig! Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je contact hebt gehad en het euvel is opgelost. Bedankt voor het delen van jouw feedback en oplossing. Ik weet zeker dat andere users ook belang hebben bij deze handige informatie! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic