CWolfsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Code aanvragen voor Bookchoice

Mijn gsm is stuk gegaan en nu kan ik niet meer het sms’je lezen met de code om de boeken van Bookchoice te downloaden.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CWolfsen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is wel heel erg vervelend zeg. Zeker nu je een code nodig hebt om iets te kunnen activeren en/of downloaden. Je kan twee dingen doen en ik denk dat dit de beste volgorde is: 1- je SIMkaart in een ander toestel stoppen en dan een SMS laten sturen met die code, dan moet je die daarop binnen krijgen 2- je toestel ter reparatie brengen bij een Vodafone Winkel, of als deze al op leeftijd is, een nieuw toestel aanschaffen met eventueel een nieuw abonnement (denk aan Vodafone Next of als je al over kan een nieuw abonnement met toestel). 

Dit is gewoon gelijk om je een idee te geven. Misschien wil je wel helemaal geen nieuw abonnement, of kan het niet, en wil je alleen een los toestel kopen, dat kan ook! Maar beetje hulp is misschien mooi meegenomen, hoop ik 

Mocht je nog meer hulp nodig hebben, laat het maar weten, we helpen je graag verder.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CWolfsen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is wel heel erg vervelend zeg. Zeker nu je een code nodig hebt om iets te kunnen activeren en/of downloaden. Je kan twee dingen doen en ik denk dat dit de beste volgorde is: 1- je SIMkaart in een ander toestel stoppen en dan een SMS laten sturen met die code, dan moet je die daarop binnen krijgen 2- je toestel ter reparatie brengen bij een Vodafone Winkel, of als deze al op leeftijd is, een nieuw toestel aanschaffen met eventueel een nieuw abonnement (denk aan Vodafone Next of als je al over kan een nieuw abonnement met toestel). 

Dit is gewoon gelijk om je een idee te geven. Misschien wil je wel helemaal geen nieuw abonnement, of kan het niet, en wil je alleen een los toestel kopen, dat kan ook! Maar beetje hulp is misschien mooi meegenomen, hoop ik 

Mocht je nog meer hulp nodig hebben, laat het maar weten, we helpen je graag verder.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @CWolfsen ,

 

Vervelend om te horen dat je mobiel is stuk gegaan!

 

Wellicht dat je even contact kunt opnemen met de klantenservice om te vragen of zij iets voor je kunnen betekenen. Je kunt chatten als bellen met de klantenservice. Of even de simkaart in een ander toestel te plaatsen en kijken of je de code nogmaals kunt aanvragen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic