Beantwoord

melding aanbevolen apps ophalen

  • 9 april 2020
  • 41 reacties
  • 1835 keer bekeken

Badge

Hallo,

In mijn meldingen venster heb ik een melding die niet weg wil. Ook niet wanneer ik meldingen uitschakel. Het gaat om de onderste melding van de foto.

 

Wanneer ik er op tik, is hij aan het laden. Daarna verdwijnt het scherm, ik klik dan nergens op. In mijn "geopende apps" kan ik alleen de tekst van dat scherm lezen, omdat het heel snel weer verdwijnt. 

Hij haalt dus geen apps op, laat niks zien, maar de melding gaat niet weg. Iemand die een tip heeft?

 

Groetjes Nienke

(Samsung S20+)

icon

Beste antwoord door ginoferri 4 juli 2020, 23:20

Sinds vorige week de Galaxy S20+, melding is weg te krijgen door de My Vodafone app te verwijderen en vervolgens te klikken op de melding. Dan zal de My Vodafone app weer geïnstalleerd worden en zal de melding permanent verdwijnen :-)

Bekijk origineel

41 reacties

Hoi @Nienke-NK 

Kun je de melding eens ingedrukt houden? Vervolgens zie je dat er een ander scherm komt. Hier kun je aangeven of je de melding wilt ontvangen of juist niet. Hier heb je dan ook de optie om de melding uit te zetten.
Laat je weten of het gelukt is? 

Badge

Ik heb dit uitgezet, maar de melding blijft bovenin staan.

En hier kan ik helaas niks wijzigen.

 

De melding blijft tot nu toe in beeld. Kan hem wel uitstellen, maar dat helpt natuurlijk niet. 

Dat is apart @Nienke-NK.
Krijg je deze melding ook als je het toestel opnieuw opstart? 

Badge

Ja, dan blijft de melding staan. Ook nadat ik de meldingen uit heb gezet.

ik heb hier ook last van, exact hetzelfde.. hoor het graag als iemand weet hoe het weg gaat

Reputatie 2
Badge +4

De app zal je waarschijnlijk niet kunnen verwijderen maar uitzetten zou toch wel mogelijk moeten zijn.

Kun je het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen @Nienke-NK. Maak wel eerst een back up van je foto's,  video's en apps.

Badge

Ik heb eergisteravond, zoals wel vaker, de melding uitgeschakeld voor een aantal uren. De melding is nog niet teruggekomen, dus ik ook dat het klaar is.

Ik weer niet wat ik heb gedaan, maar het is wel weg,

Reputatie 7
Badge +22

Laten we dan maar hopen dat die weg blijft @Nienke-NK 
Mocht het toch weer terug komen, trek hier weer aan de bel!

Dat is fijn om te horen @Nienke-NK 

Badge

Een dagen geleden was de melding er weer, nu weer weg.

Ik blijf het gek vinden...

Reputatie 4
Badge +7

Dat is zeker frapant @Nienke-NK! Fingers crossed dat de melding nu definitief weg is en blijft. Zo niet, dan weet je ons hier te vinden! We helpen je graag. :blush:

ik heb precies hetzelfde! Echt heel irritant. 

Reputatie 7
Badge +22

ik heb precies hetzelfde! Echt heel irritant. 

Hmm, misschien is het dan toch iets voor Vodafone om hier naar te kijken?
Denk dat @Cecilia Vodafone deze info misschien wel op een goede afdeling kan plaatsen en vragen wat hier aan de hand is? Want het is toch opvallend dat nu 2 mensen hier al last van hebben :sunglasses:

Ik begreep van Samsung dat dit een vaker voorkomend probleem is.

 

Is er al een oplossing voor dit probleem?

Bij mij blijft de melding ook terugkomen.

 

Ook hier dezelfde problemen, tot nu toe lijkt niks te werken

Reputatie 4
Badge +7

Hi all!
Wat apart dat jullie allemaal deze melding blijven zien. In één van de eerdere berichten vroeg mijn collega Steven het volgende. Hebben jullie onderstaande toevallig nog geprobeerd? 
 

Kun je het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen @Nienke-NK. Maak wel eerst een back up van je foto's,  video's en apps.

 

Ik ervaar ook dezelfde problemen. De melding blijft terugkomen, wat ik ook doe. Ik snap ook niet waarom ik de melding niet mag uitschakelen (optie is uitgeschakeld)

Terugzetten naar fabrieksinstelling vind ik wel wat rigoureus, dus als iemand andere tips heeft hoor ik dat graag.

Ik gebruik mijn s20+ nu een paar weken met Tele2 sim, geen melding.  Sinds vandaag de Vodafone sim en direct bovenstaande "probleem". Ik heb de app geopend en gedwongen gestopt, melding is nu weg. Even afwachten of dat zo blijft.

hier hetzelfde,  heel irritant.  Is er inmiddels een oplossing voor?

Hey @bonzwa . De reactie voor de jouwe van @Frank ffwrw geeft een mogelijke oplossing. Heb je dit al geprobeerd? 

hi lycke, welke app zou ik dan gedwongen moeten stoppen? 

 

hi lycke, welke app zou ik dan gedwongen moeten stoppen? 

Volgens mij configAPK. Echter, gedwongen stoppen is niet de oplossing. De melding blijft terug komen.

Door over de melding naar rechts te vegen kan je instellingen wijzigen. Dan kan je de melding minimaliseren en is hij minder irritant.  Verder is het afwachten wanneer Samsung de bug fixed ben ik bang.

Reageer