MischaBrink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together data op

Opeens staat onze bundel op 0 en als ik de gebruikte data bekijk dan kan dat niet. Alle leden van mijn groep krijgen ook SMS dat databundel op is. Bij 1 zie ik €2,- buiten bundel erbij staan. 

Hoe kan dit? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MischaBrink 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de community had gelezen dan zie je dat er meer mensen zijn met dit probleem en daaruit kunnen we opmaken dat Vodafone waarschijnlijk een probleem heeft. Ga er maar vanuit dat ze dit nu ook weten en daar mee bezig zijn. 

Dat komt allemaal wel goed en dan zal ook die kosten verdwijnen. Geniet van je weekend en Vodafone zal vandaag hard moeten gaan werken ??

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zojuist van klantenservice vernomen dat er een storing is en de technische dienst is er mee bezig en hoopt dit in de loop van de dag te hebben opgelost. 

Dit probleem zal het meest voorkomen bij Red abonnementen. Mocht je toch een smart abonnement hebben met dit probleem, wacht dan ook geduldig af. 

Dus ze zijn op de hoogte!

sdeleeuw70

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is bij ons helaas nog niet opgelost. Het issue dat ineens de datapot op 0 staat loopt bij ons al vanaf half maart 2020. Nu dus al ruim 5 maanden. 

Altijd op de 1ste van de nieuw maand (zoals ook vandaag 1 augustus weer) en daarnaast random door de maand heen. Al vanaf de eerste keer melding van gedaan. Via de chat, Vodafonewinkel en telefoon. Diverse aangemaakte "cases" later, helaas voor ons dus nog geen verbetering/oplossing door Vodafone gerealiseerd. De facturatie gaat overigens nog wel altijd goed :-).

Ik heb de indruk dat wij lang niet de enige zijn met dit probleem en dat Vodafone het issue niet opgelost krijgt.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @sdeleeuw70 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat iemand van Vodafone Community je daarmee kan helpen. In ieder geval het doorgeven ervan en dan hopen dat ze het kunnen oplossen. Hier geen probleem mee, had wel probleem maar dat is opgelost (dus oplossen kunnen ze wel). 

Vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

sharkyvk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit heb ik in het begin bij mijn contract ook gehad. Ik geef toe het ziet er wat schrikbarend uit. Vodafone lost dit netjes op kan ik je zeggen.

Bij herstel ontving ik zelfs gratis Gb ter compensatie.

Al met al wees gerust het komt allemaal weer goed.

Succes.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic