1
Vraag
2
Reacties
jeroen gietema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is het e-mail adres van jullie klantenservice?

Via de telefoon (1201) werd mij aangegegeven om een mail naar klantenservice@vodafone.nl te sturen. Die mail is gebounced. Welk mail adres moet ik gebruiken om jullie wel te bereiken? Ik moet een screenshot en een mail die ik van jullie heb ontvangen doorsturen.

 

Groet,

 

Jeroen Gietema

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @jeroen gietema 

Is het ondertussen gelukt om ons te e-mailen? Zo niet, gebruik dan deze pagina om ons alsnog een e-mail te sturen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

He wat vervelend dat de mail is gebounced!
Is een chat starten via de site geen optie, of bijvoorbeeld contact maken via facebook messenger?
Hoop dat je binnenkort geholpen word,succes!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jeroen gietema 
Gewoon even wachten op een Vodafone Community medewerker of kijk via klantenservice van Vodafone

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @jeroen gietema 

Is het ondertussen gelukt om ons te e-mailen? Zo niet, gebruik dan deze pagina om ons alsnog een e-mail te sturen.

jeroen gietema
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Sharon,

 

Die Web-pagina kende ik al, ik moet gewoon een e-mail die ik van Vodafone heb ontvangen doorsturen naar de klantenservice. Dat is een beetje lastig (ofwel niet mogelijk) via die webinterface. Ik heb gewoon een werkend e-mail adres van jullie nodig, anders kan ik het verzoek van jullie klantenservice niet uitvoeren. Overigens gaf de betreffende medewerker aan om de mail door te sturen naar: klantenservice@vodafone.nl. Wanneer je een beter (lees: wel werkend) e-mail adres voor me hebt, zou dat pretting zijn.

 

Groet,

Jeroen Gietema

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @jeroen gietema, het is alleen mogelijk om via bovenstaande website een mail te sturen. Dit is ook de reden waarom de e-mail gebounced werd.
Mag ik vragen waar het over gaat? Sommige afdelingen hebben wel een e-mailadres. Deze staan ook op onze website. ik zoek ze er graag bij voor je. 

jeroen gietema
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Databundel is niet conform afspraak uitgebreid (ik mis de 10Gb per aangesloten nummer (bij 5 nummers is dat dus 50Gb)). Mij is verzocht om de bevestiging van die afspraak inclusief de mails met die afspraak door te sturen aan de klantenservice op bovenstaand e-mail adres, zodat men dit kon oppakken. De persoon in kwestie kon dit niet afhandelen, noch mij doorverbinden met de juiste afdeling, en geeft vervolgens een instructie die niet werkt. Waardoor ik nu in een chat ben terecht gekomen die tot op heden ook weinig soelaas biedt. Ik wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, terwijl ik een eenvoudige vraag stel met de uitleg waarom.

 

Het antwoord dat ik verwacht: "Hier hebben we het volgende mail adres beschikbaar: …..@vodafone.nl”. Wanneer jij nou op de puntjes het juiste adres invult, ben ik geholpen. Zorgen dat die extra Gb's conform aanbod geactiveerdworden is ook natuurlijk nog beter.

 

Groet,

Jeroen Gietema

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval mag het via bovenstaande link ingevuld worden @jeroen gietema.
Hiervoor is geen apart e-mailadres.

Groet,

Steven

jeroen gietema
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht en teleurstellend antwoord.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
jeroen gietema wrote:

Slecht en teleurstellend antwoord.

Jammer dat je dit zegt. Waarschijnlijk omdat je een beetje teleurgesteld bent over Vodafone en dat begrijp ik wel. Alleen is het nu eenmaal zo dat je de info, die jij wil versturen, alleen via de weg kan die Steven je aangeeft. Waarschijnlijk was de klantenservice persoon, die je iets anders heeft laten weten, minder goed op de hoogte. Dat kan ook gebeuren. 

Het is niet een slecht antwoord, het kan alleen op die manier en dat is wat ook de persoon eerder je had moeten vertellen. Beetje jammer dat het dan in het begin niet goed gegaan is. 

Volg het advies op van Steven en dan heb je binnen snelle tijd antwoord en ben je waarschijnlijk geholpen. Dat gaat sneller dan teleurgesteld zijn, geloof me. En in deze tijd is het toch misschien allemaal even net anders dan normaal. Het is dan ook een gekke tijd voor iedereen. 

In ieder geval succes en ik hoop dat je er uit komt. #BlijfThuis, #StayConnected en vooral gezond!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp je reactie @jeroen gietema. Maar hiervoor moet gewoon het formulier ingevuld worden. Er zit helaas niks anders op. 
Helaas is voor dit probleem (om direct bij de klachtenafdeling terecht te komen) geen direct e-mailadres.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic