Beantwoord

bundel

  • 26 juli 2020
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Wij hebben 100gb bundel en al vaker kregen we de onterechte melding dat het bundel op was. Dat blijkt een fout bij jullie. Nu heb ik weer bericht gehad en zitten we opeens met super traag internet. Graag snel oplossen. 

icon

Beste antwoord door Energieboy 26 juli 2020, 11:58

Hoi @Carl1959 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk heel vervelend dat een aantal klanten, net zoals ik, hier last van hebben. Vodafone heeft een storing en laten we hopen dat ze het snel oplossen. Maar het komt vast en zeker wel goed. Ze zijn er in ieder geval mee bezig. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Carl1959 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk heel vervelend dat een aantal klanten, net zoals ik, hier last van hebben. Vodafone heeft een storing en laten we hopen dat ze het snel oplossen. Maar het komt vast en zeker wel goed. Ze zijn er in ieder geval mee bezig. 

Reageer