Justhans4u

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoger dataverbruik bij zelfde gebruik van de telefoon???

Ik.  krijg steeds berichten dat ik aan mijn limiet zit maar ik gebruik mijn telefoon nog steeds hetzelfde . Is dat  normaal?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Justhans4u, krijg je de melding op je telefoon of via een sms? 
Bij Android kun je namelijk instellen dat je bijvoorbeeld bij het verbruik van 2GB een notificatie in beeld krijgt.

Hiervoor kun je naar de instellingen gaan. vervolgens klik je op verbindingen en dan gegevensgebruik. 
Onder het kopje Factuurcyclus en gegevens waarschuwing kun je instellen wanneer je notificatie wilt ontvangen en of je een limiet wilt instellen.

Stel je hebt 10GB in je abonnement, dan kun je de notificatie bijvoorbeeld instellen op 9 GB en het limiet op 10GB.
Hierdoor verbruik je niet meer dan 10GB.

Een andere optie is om beide instellingen uit te zetten en in My Vodafone de BloX Beperkt Internet aan te zetten. Deze BloX zorgt ervoor dat de data vertraagd wordt als de data op is. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Justhans4u, krijg je de melding op je telefoon of via een sms? 
Bij Android kun je namelijk instellen dat je bijvoorbeeld bij het verbruik van 2GB een notificatie in beeld krijgt.

Hiervoor kun je naar de instellingen gaan. vervolgens klik je op verbindingen en dan gegevensgebruik. 
Onder het kopje Factuurcyclus en gegevens waarschuwing kun je instellen wanneer je notificatie wilt ontvangen en of je een limiet wilt instellen.

Stel je hebt 10GB in je abonnement, dan kun je de notificatie bijvoorbeeld instellen op 9 GB en het limiet op 10GB.
Hierdoor verbruik je niet meer dan 10GB.

Een andere optie is om beide instellingen uit te zetten en in My Vodafone de BloX Beperkt Internet aan te zetten. Deze BloX zorgt ervoor dat de data vertraagd wordt als de data op is. Laat je weten of het gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic