Aschot1955.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik krijg steeds op mijn telefoon dat er geen simkaart in zit

Ik krijg steeds op mijn telefoon dat er geen simkaart in zit

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Aschot1955. 
Heb je al eens geprobeerd met een ander simkaart in je telefoon? Of je eigen simkaart in iemand anders z’n telefoon? Want dan kan je uitsluiten of het om je simkaart of telefoon gaat. 

Als het dan nog niet werkt zou je kunnen proberen om deze in vliegtuigmodus te zetten en dan weer terug. Soms werkt dat en anders kan je nog even kijken of je mobiel netwerk omzet naar een andere provider, en dan weer terug zetten naar Vodafone. 

Probeer maar even en als het niet lukt, ga langs een Vodafone winkel en daar kunnen ze je helpen. Maar het is zo ie zo slim om even uit te sluiten of het je telefoon of simkaart is ?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Aschot1955. 
Heb je al eens geprobeerd met een ander simkaart in je telefoon? Of je eigen simkaart in iemand anders z’n telefoon? Want dan kan je uitsluiten of het om je simkaart of telefoon gaat. 

Als het dan nog niet werkt zou je kunnen proberen om deze in vliegtuigmodus te zetten en dan weer terug. Soms werkt dat en anders kan je nog even kijken of je mobiel netwerk omzet naar een andere provider, en dan weer terug zetten naar Vodafone. 

Probeer maar even en als het niet lukt, ga langs een Vodafone winkel en daar kunnen ze je helpen. Maar het is zo ie zo slim om even uit te sluiten of het je telefoon of simkaart is ?

Aschot1955.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben al een keer terug geweest 14 dagen terug 

Toen hebben ze een nieuwe simkaart er in gedaan.

Maar nu begint het weer 

oké ik zal dit gaan proberen ,op vliegtuigmodus 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Aschot1955. . Welkom hier!

Vet irritant dat je steeds die melding ziet terwijl je dus wel gewoon een simkaart in je telefoon hebt. Wat voor telefoon heb je? En is dit een telefoon die je via ons verkregen hebt? 
Als het met de nieuwe SIMkaart nog steeds mis gaat, lijkt het er op dat het probleem wellicht in je telefoon zit. Heb je misschien nog een andere telefoon bij de hand om het eens mee te testen? Zo kan je goed zaken uitsluiten. 

Dit alles is natuurlijk als de tip m.b.t. de vliegtuigstand die @Energieboy noemde niet geholpen heeft. We horen het graag!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic