Peter van Halem

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiele telefoon

Ik heb reeds  een uitgebreide correspondentie met Vodafone maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Ik had graag met iemand van klantenservice willen spreken maar daar kan ik geen telefoonnummer van vinden!!

Mijn telefoonnummer is 0***** en mijn e-mailadres: *****

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Peter van Halem . Welkom hier!

Ik heb je telefoonnummer en e-mailadres direct even uit je bericht verwijderd. Wellicht was je je er niet van bewust, maar je plaatst hier een openbaar topic waar iedereen op het internet je bericht kan lezen. Dat is met zulke gegevens natuurlijk niet handig :-). 

Natuurlijk help ik je graag van je probleem af. Wat is er precies aan de hand? 

Je geeft aan dat je de klantenservice zou willen bellen maar geen nummer kunt vinden. Dat verbaast me nogal. Op onze site, via “support” en “contact met de klantenservice” vind je deze pagina. Hier staat op hoe je ons (onder andere) telefonisch kunt bereiken. Zelf bel ik niet, maar ik kan je hier op de Community natuurlijk wel verder helpen als je dit wilt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Goedemorgen @Peter van Halem ,

 

Jammer om te horen dat je problemen ondervindt. Mocht je graag contact willen opnemen met de telefonische klantenservice, dan kan dat via 1201. Ook is het mogelijk te chatten met de klantenservice.

 

Succes!

 

@Lycke Vodafone s.v.p. de privégegevens verwijderen van meneer.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Peter van Halem . Welkom hier!

Ik heb je telefoonnummer en e-mailadres direct even uit je bericht verwijderd. Wellicht was je je er niet van bewust, maar je plaatst hier een openbaar topic waar iedereen op het internet je bericht kan lezen. Dat is met zulke gegevens natuurlijk niet handig :-). 

Natuurlijk help ik je graag van je probleem af. Wat is er precies aan de hand? 

Je geeft aan dat je de klantenservice zou willen bellen maar geen nummer kunt vinden. Dat verbaast me nogal. Op onze site, via “support” en “contact met de klantenservice” vind je deze pagina. Hier staat op hoe je ons (onder andere) telefonisch kunt bereiken. Zelf bel ik niet, maar ik kan je hier op de Community natuurlijk wel verder helpen als je dit wilt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic