1
Vraag
2
Reacties
Larakaczorowski

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe krijg ik mijn telefoon terug na de reparatie?

hallo,

ik heb vrijdag een bericht gekregen dat mijn telefoon gerepareerd is en verzendklaar was. Nu heb ik niks van track en trace code gekregen of een ander berichtje over wanneer ik de telefoon kan verwachten, komt dit nog?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Larakaczorowski

In verband met de Coronacrisis is de procedure omtrent retourneren van gerepareerde toestellen iets aangepast. Op onze website staat het volgende: 

“Ik heb mijn telefoon ingeleverd ter reparatie. Hoe krijg ik em terug?

We brengen hem naar je toe! Na de reparatie ontvang je een e-mail met een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis af te leveren. Hou je mail goed in de gaten.”

Er komt dus nog een mail om een afleverafspraak te maken met jou. Mocht dit tegen het weekend niet gebeurt zijn, laat ons dit dan even weten. Dan gaan we met je meekijken. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Larakaczorowski

In verband met de Coronacrisis is de procedure omtrent retourneren van gerepareerde toestellen iets aangepast. Op onze website staat het volgende: 

“Ik heb mijn telefoon ingeleverd ter reparatie. Hoe krijg ik em terug?

We brengen hem naar je toe! Na de reparatie ontvang je een e-mail met een voorstel voor een afspraak om je toestel thuis af te leveren. Hou je mail goed in de gaten.”

Er komt dus nog een mail om een afleverafspraak te maken met jou. Mocht dit tegen het weekend niet gebeurt zijn, laat ons dit dan even weten. Dan gaan we met je meekijken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken @Larakaczorowski?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons! Hopelijk heb je het toestel al weer terug @Larakaczorowski 

Larakaczorowski
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon is terug! Heb uiteindelijk gebeld met het reparatie bedrijf, blijkt dat er gebruik werd gemaakt van een andere verzender dus had geen bericht gekregen over verzend dag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @Larakaczorowski. Werkt het toestel nu wel weer na behoren? 

Larakaczorowski
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja doet het weer precies zoals hij zou moeten!

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super en gelukkig @Larakaczorowski. Ik zal het topic sluiten. Alvast een fijn weekend.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic