Vraag

Verandering van provider.

  • 26 juli 2020
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo

Ik heb een abonnement bij ZIGGO voor bellen.

Omdat Tele 2 met prepaid stopt heb ik me aangemeld bij T-Mobile voor een abonnement.

T-Moblle en Vodafone zijn toch dezelfde  provider.

Kan ik met nummerbehoud  {06*****}  overstappen naar Vodafone voor een nieuw abonnement.

Alvast dank.

Groetjes.

Arthur Nijhof

V****

2****

 

*Privégegevens verwijderd door moderator*

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @arthur.nijhof 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, T-Mobile en Vodafone zijn niet dezelfde provider. Deze staan los van elkaar, dus het zijn elkaars concurrenten. Daarna, Ziggo kent internet abonnementen voor thuis gebruik. Die heeft internet thuis, TV en thuis bellen (niet mobiel). 

Vodafone en Ziggo zijn één bedrijf, VodafoneZiggo.
Als je Ziggo internet en TV voor in huis hebt, dan kan je Vodafone er bij afnemen voor mobiel gebruik en dan krijg je korting. De zo geheten VodafoneZiggo combi korting. 

Je kan wel overstappen van T-Mobile naar Vodafone, dat kan natuurlijk wel. Voor het overstappen heb je een regel en dat is dat dit pas kan als je abonnement bij T-Mobile binnen de 120 dagen afloopt of misschien is daar je abonnement al klaar? Alleen dan niet zelf opzeggen, want dan kan je je nummer niet meenemen!!

Hier een aantal pagina’s die je kunnen helpen:
1 VodafoneZiggo abonnementen:
Vodafone: https://www.vodafone.nl
Ziggo: https://www.ziggo.nl

2 VodafoneZiggo combi kortingen:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras

3 Overstappen van T-Mobile naar Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Maar de meest belangrijke is toch de pagina van de klantenservice. Ik denk dat je die beter even kan bellen zodat ze je goed kunnen uitleggen wat je moet doen en kan doen. Die mensen kan je uitleggen wat je hebt en dan komt het allemaal goed. 

Dan heb ik nog iets anders…. zet nooit je privé gegevens hier online op de community want deze is door iedereen te lezen. Ik heb inmiddels aan een Vodafone medewerker gevraagd of ze deze gegevens uit je bericht willen halen. Dus graag een volgende keer op letten! 

Hey @arthur.nijhof . Welkom hier!

Je had nogal wat persoonlijke gegevens in je bericht gezet. Die heb ik verwijderd, want je wil toch vast niet dat iedereen op internet dit kan inzien! 

 

Zoals inmiddels aangegeven; je maakt ergens een foutje van Vodafone en T-mobile zijn absoluut niet dezelfde providers! Je hebt een hoop informatie gekregen van @Energieboy . Kom je er zo uit, of kunnen we nog wat voor je doen?

Reageer