Thari

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkoop Huawei-toestellen

Hoe zit het met de verkoop van Huawei toestellen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thari 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe bedoel je?
Vodafone verkoopt er nu nog maar 1, zoals op de website te zien. Andere modellen kan je bij andere bedrijven aankopen, zoals MediaMarkt of CoolBlue. Wat Vodafone verder gaat doen dat weet niemand. Maar je kent de verhalen van dit merk dus het zou me niets verbazen als bedrijven hiermee gaan stoppen, of juist niet. Dat is dus ook een beetje je eigen keuze. 

Goedkoop = duurkoop (misschien wel, misschien niet?)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thari 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe bedoel je?
Vodafone verkoopt er nu nog maar 1, zoals op de website te zien. Andere modellen kan je bij andere bedrijven aankopen, zoals MediaMarkt of CoolBlue. Wat Vodafone verder gaat doen dat weet niemand. Maar je kent de verhalen van dit merk dus het zou me niets verbazen als bedrijven hiermee gaan stoppen, of juist niet. Dat is dus ook een beetje je eigen keuze. 

Goedkoop = duurkoop (misschien wel, misschien niet?)

Peter van Halem

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mensen, gefeliciteert dat Vodafone stop!!! Wat een p     e bedrijf! Van service hebben zij nog nooit gehoord, weg ermee!!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Peter van Halem 
Dat jij nu een vervelende ervaring hebt is vervelend. Maar om dit dan zo te melden en/of te verkondigen is wel heel onvolwassen. Als je het ergens niet mee eens bent, neem dan contact op met Vodafone en los het samen op. Dit is niet de plek om zo te reageren. 

Peter van Halem

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan nu mijn reactie! Ik heb de mobiele telefoon op 1 mei (!) gekocht. Ik heb er problemen mee omdat er

geen handleiding voor te krijgen is. Ik heb denk ik alle telefoonnummers van Vodafone geprobeerd maar niemand helpt daadwerkelijk. Ik heb (als ernstig hartpatiënt!) de telefoon gekregen van mijn dochter en kopieën gestuurd naar Vodafone. Reactie van hun was: we kennen Uw dochter niet, we kennen U niet en de telefoon zegt ons ook niets (!!!) Waar betaal ik dan voor?? U mag het mij best kwalijk nemen maar dat is toch geen zaken doen? De telefoon ligt bij mij thuis opgeborgen en ik kan er niets mee. Ja, ik ontving zojuist de handleiding, in het Engels dan. Ik ben 81 jaar en heb ook daar niets aan. Ik vind dit alles zonde van het geld en zit daar dan ook nog twee jaar aan vast!

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Peter van Halem ,

 

Ik zie dat in je topic Lycke heeft gereageerd op je berichtje voor meer informatie. 

 

De toestellen die Vodafone verkoopt zijn de Mate 20 Lite 64GB en de P30 Lite 128GB. Zie de handleidingen hieronder:

 

P30 Lite handleiding

Mate 20 Lite handleiding

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

De persoon van wie het contract is, moet contact opnemen met Vodafone. Is het abonnement wel afgesloten bij Vodafone en niet bij een tussen persoon? Kan je dochter dan niet helpen met het vinden van informatie op internet? Aangezien je zelf al op leeftijd bent. 

Hier boven staan twee voorbeelden aan handleidingen. Probeer deze eens, wie weet heb je er iets aan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic