AnjaV

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoesje Vodafone Smart 4 Turbo

Ik zoek een hoesje voor de Vodafone Smart 4 Turbo. Wie weet waar ik dit in Nederland kan kopen/bestellen?
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goeiemorgen,

De hoesjes voor de Smart 4 Turbo vind je veel op het internet. In de winkels heb ik deze nog niet gespot. Al langs en Vodafone winkel geweest? Mocht je het online bestellen koop het dan wel vanuit en betrouwbare bron dat veilig en echt is.
AnjaV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben inderdaad al bij Vodafone winkel geweest, maar hadden alleen een hoesje waar de telefoon ingelijmd kan worden zodat hij toch foto's kan maken. En natuurlijk de insteekhoesjes, maar dat zoek ik niet. Het lijk mij toch logisch als Vodafone een toestel uitbrengt, dat hier minstens 1 hoesje verkrijgbaar voor is. Misschien wordt dit toestel dan nog meer toegankelijker voor andere kopers, want het is echt een fijn toestel!!
Op eBay heb ik er nu wel gevonden, maar dit moet toch ook in ons moderne Nederland kunnen, dus als iemand iets weet... Laat het weten!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey AnjaV,

Heb je inmiddels al meer kunnen vinden? Of loop je nog steeds vast? Gelukkig dat je het toestel waardeert :).
Ik heb je berichtje nog even verplaats naar en ander board.
AnjaV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, heb er 1 gekocht via EBay in Duitsland. Ik weet niet of ik de site hier mag vermelden, doe ik dan als het er is en of het hoesje aan de verwachtingen voldoet. Altijd handig voor andere zoekers. Toestel is helemaal top, ben er erg blij mee!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goed om te horen dat het toch nog is gelukt AnjaV. Fijn om je positiviteit te horen over het toestel wordt ook zeker gewaardeerd ;)!
AnjaV
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, hoesje ontvangen en ben er helemaal blij mee!
Besteld bij www.Handy-an-Bord.de.
Hebben veel hoesjes en ook van veel onbekende merken. Het duurde nu iets langer ivm hemelvaart en weekend, maar is keurig verzonden en het hoesje is precies zoals op de site.
Dit wou ik nog even delen, dus voor de minder goed verkrijgbare hoesjes moeten we in Duitsland zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey AnjaV,

Goed om te lezen dat je het hoesje gevonden hebt en dat t keurig werd afgeleverd. Gaan we zeker mee nemen mocht iemand een vraag over hebben.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic